עיני ידרוש מנתניהו: מהלך ויעד ברור - או שיינקטו צעדים!

עופר עיני יכנס מחר מסיבת עיתונאים ויודיע על ההחלטות ודרכי הפעולה של ההסתדרות ■ ל"גלובס" נודע, כי עיני מתכוון לשאת אמירה אידיאולוגית חריפה על אחריות המדינה לאזרחיה

באיחור לא אופנתי: יו"ר ההסתדרות עופר עיני יכנס מחר (ד') בשעה 12:00 מסיבת עיתונאים ויודיע על ההחלטות ודרכי הפעולה שאימצה היום הנהגת הארגון בעניין הדיור ומצוקת מעמד הביניים. זאת, בהמשך לתוכנית הנדל"ן עליה הכריז היום רה"מ נתניהו, שמיועדת בעיקר לסייע לסטודנטים.

ל"גלובס" נודע, כי עיני מתכוון לשאת אמירה אידיאולוגית חריפה מחר על אחריות המדינה לאזרחיה, על שורש הבעיה הכלכלית-חברתית שהביאה לסחרור האחרון של גל המחאה בתחום המחירים והדיור. על פי הערכות, האמירה של עיני תגובה בדרישה אופרטיבית עם יעד ברור - שאם לא תיענה ע"י נתניהו תביא לצעדים חריפים בהובלת ההסתדרות.

גם במרכז השלטון המקומי לא מיהרו להתלהב מהתוכנית שהציג היום נתניהו. בהודעה שהוציא היום המרכז לתקשורת נכתב כי "הדברים לא יובילו לשינוי דרסטי במציאות, אלא לתיקונים קוסמטיים בלבד. אנו מופתעים כי התוכנית אינה כוללת פיקוח על מחירי השכירות, מודל שקיים ומיושם במרבית הערים המערביות בעולם. זוגות צעירים עם ילד או שניים כבר אינם סטודנטים. היכן המענה למעמד הבינוני?".