דוחות אמדוקס: ההכנסות עלו ב-6.4% ל-801 מיליון דולר

הרווח למניה ברבעון הפיסקאלי השלישי על בסיס non-GAAP עמד על 61 סנט למניה ■ אלי גלמן: "אנו מתחילים לקצור את פירות יוזמות ההשקעות האחרונות שלנו"

ענקית הטכנולוגיה אמדוקס פירסמה הערב (ד') את דוחותיה לרבעון הפיקאלי השלישי. אמדוקס עמדה בתחזיות המוקדמות ודיווחה על רווח נקי על בסיס non-GAAP של 113.3 מיליון דולר, או 61 סנט למניה, לעומת רווח של 58 סנט ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי ברבעון המדובר על בסיס GAAP רשם ירידה ל-91.8 מיליון דולר, או 50 סנט למניה, לעומת 92.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. בשורה העליונה נרשמה עלייה של 6.4% בהכנסות ל-801 מיליון דולר.

לפי התחזיות המעודכנות של ברבעון הבא צופה אמדוקס הכנסות שבין 800 מיליון דולר ל-815 מיליון דולר. הרווח למניה על בסיס non-GAAP צפוי לנוע בין 58-64 סנט, בעוד הרווח למניה על בסיס GAAP צפוי להיות בין 46-54 סנט למניה.

בתוך כך, נזכיר כי החברה ביצעה לאחרונה רכישה עצמית של מניות בשווי 157 מיליון דולר.

"התוצאות החזקות ברבעון משקפות ביקוש עולמי לפתרונות של אמדוקס, המשך תנופה בשווקים המתעוררים ושיפור ביצועי החברה באירופה", אמר אלי גלמן, מנכ"ל Amdocs Management Limited. "אנו מתחילים לקצור את פירות יוזמות ההשקעות האחרונות שלנו אשר הביאו לשיפור המתון ברווחיות".

עוד הוסיף גלמן כי "אנו ממשיכים בביצוע תוכנית הרכישה העצמית של מניות החברה, הממחישה את ביטחוננו בעתידה של החברה ואת מחויבותנו להציף ערך לבעלי המניות".

נזכיר כי במהלך הרבעון האחרון חתמה אמדוקס על הסכם רכישת Bridgewater Systems Corporation, העסקה צפויה להיות מושלמת עד תום הרבעון הנוכחי.