נתניהו מינה את שטייניץ למתווך בין הממשלה להסתדרות

(עדכון) - רה"מ נתניהו מינה את שטייניץ למתווך במו"מ בין ההסתדרות לממשלה, יום לאחר האולטימטום של עיני ■ אך בהסתדרות לא מסתפקים בכך

ראש הממשלה בנימין נתניהו מינה את שר האוצר יובל שטייניץ לנהל את השיחות בין הממשלה להסתדרות לגבי יוקר המחייה בכלל ומחאת הדיור בפרט.

המהלך של נתניהו מגיע יום אחרי ההודעה של ההסתדרות על ההצטרפות למחאת האוהלים, בו היו"ר עופר עיני אמר כי אם ראש הממשלה לא ייזום הידברות בין הצדדים, ההסתדרות תצטרף כבר ביום ראשון הקרוב למחאה.

שר האוצר שטייניץ נמצא בקשר שוטף עם עיני, והשניים כבר דיברו על הנושא. נתניהו הורה לשטייניץ לפעול בנחישות כדי להשיג פתרונות שיהיו מקובלים על שני הצדדים. גורמים בכירים בלתי רשמיים אישרו את הידיעה.

גורמים בהסתדרות מסרו כי הם לא מכירים כל הידברות בין עיני לשטייניץ, וכי שטייניץ לא ביקש כל פגישה עם עיני ביממה האחרונה. בהסתדרות מבהירים כי לא תתקיים שום הידברות ללא השתתפות מלאה עם מארגני המחאה - לרבות מפגיני האוהלים, הסטודנטים והארגונים החברתיים.

עוד מסרו גורמים בהסתדרות ל"גלובס", כי ההודעה של נתניהו לפיה הוא מסמיך את שטייניץ לנהל מו"מ מול עיני "ממש לא" מספקת אותם בשביל לבטל את קבלת ההחלטות ביום א'. במילים אחרות, האולטימטום שהציב עיני לנתניהו עומד בעינו. (לסיפור המלא - לחצו כאן)