הקראוון שהוצב בשדרות רוטשילד פונה על ידי העירייה

הסטודנטים: "אנחנו מתכוננים לשהות ארוכה במאהלים שלנו על כן החלטנו לשדרג לעצמנו את התשתית" ■ העירייה הוציאה צו הריסה

לאחר ששדרות רוטשילד התמלאו באוהלים בשבועות האחרונים, החליטו אנשי המחאה להתקדם למשהו קבוע יותר. הלילה (ב'), בחסות החשיכה, הגיעה לשדרות רוטשילד משאית והציבה במרכז השדרה קראוון. לדברי הסטודנטים התעלמות הממשלה גורמת להם להבין שיצטרכו להאריך את שהייתם במקום ולכן חשבו על מגורים קבועים ונוחים יותר. העירייה כבר הספיקה לפנות את הקראוון בשעה האחרונה.

הקראוון הוצב ליד מאהל הסטודנטים בשדרות רוטשילד פינת שינקין. מי שאינה מרוצה מהעניין היא עיריית ת"א שכבר הדביקה צו הריסה לקראוון שעות ספורות לאחר שהוצב במקום. על הצו נכתב שאם תוך 48 שעות הוא אינו מפונה - העירייה מגיעה להרוס אותו.

גלעד ארדיטי מאגודת הסטודנטים של אוני' ת"א מסר: "עושה רושם שעל פי ההתנהלות המסורבלת של הממשלה במינוי צוות השרים הרחב בצורה בלתי רגילה שהמאבק עוד ארוך ולכן אנחנו מתכוננים לשהות ארוכה במאהלים שלנו על כן החלטנו לשדרג לעצמנו את התשתית".

סגן יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, עפרי רביב, אמר כי הקראוון הוצב במקום כדי להעביר מסר לנתניהו. לדבריו, "המאבק לא הסתיים. אנחנו מוחים על הוועדה שהוקמה ועל הניסיון למרוח זמן, והבאנו את הקראוון לכאן כדי להבהיר שאנחנו לא הולכים לשום מקום".

"עיריית תל־אביב-יפו תומכת במאהלי המחאה המוקמים ברחבי העיר ומאפשרת את קיומם מזה כמעט 4 שבועות, תוך ניסיון לשמור על סדר ציבורי וצמצום ההפרעה הנגרמת לתושבים המתגוררים בסמוך להם ואשר אנו מקבלים מהם תלונות רבות וקשות. עם זאת, העירייה לא תאפשר הצבת מבנים קבועים כמו קרוואנים ומבנים יבילים בלתי חוקיים בשדרות העיר".