שביט מאמין במשביר לצרכן: יבצע רכישה עצמית ב-10 מ' ש'

קבוצת שביט-גיטרץ הודיעה על תוכנית רכישה עצמית של מניות ואג"ח של הקבוצה בהיקף של עד 30 מ' ש' ■ שביט: "אנו רואים כיום במניות ובאג"ח של הקבוצה הזדמנות השקעה טובה מאד"

קבוצת שביט-גיטרץ, בראשותו של רמי שביט ובעלת השליטה בקבוצת משביר לצרכן , הודיעה היום (ב') על תכניות רכישה עצמית של מניות ואיגרות חוב של הקבוצה בהיקף כספי של כ-10 מיליון שקל. קבוצת שביט-גיטרץ תרכוש מניות של המשביר לצרכן ואיגרות חוב (סדרה ב') של החברה, וכן איגרות חוב (סדרות א' וב') של חברת הבת מועדון 365 . בסך הכל, היקף הרכישות שמתכוונת הקבוצה לבצע מסתכם בכ-10 מיליון שקל.

במקביל לכך, הודיעה חברת מועדון 365 כי דירקטוריון החברה אישר תכנית רכישה עצמית של איגרות חוב (סדרה א' וב') של החברה וכן רכישה של איגרות חוב (סדרה ב') של חברת האם - משביר לצרכן . זאת בהיקף כספי של עד 20 מיליון שקל. האג"חים יירכשו מעת לעת במסגרת המסחר השוטף בבורסה, וזאת במהלך התקופה של 12 החודשים הקרובים, ובכפוף לתנאי השוק.

רמי שביט, מנכ"ל קבוצת המשביר לצרכן ומבעלי קבוצת שביט-גיטרץ, מסר: "אנו רואים במניות ובאיגרות החוב של הקבוצה השקעה פיננסית טובה מאד. להערכתנו, מחירי ניירות הערך של החברה ירדו כחלק מהמגמה השלילית בשווקים באופן שיצר הזדמנות השקעה מעניינת מאד עבורנו באופן פרטי והן עבור חברת מועדון 365".