מונה מחליף לשוני אלבק: אמיר וסרמן - יועמ"ש רשות ני"ע

עו"ד אמיר וסרמן, המכהן כיום כשותף במשרד עורכי הדין רוזנברג, הכהן, גודארד ואפרת, יחליף את עו"ד שוני אלבק שפרש מתפקידו לפני כחודשיים

יועץ משפטי חדש לרשות ניירות ערך: עו"ד אמיר וסרמן, המכהן כשותף במשרד עורכי הדין רוזנברג, הכהן, גודארד ואפרת, מונה לאחרונה לתפקיד היועץ המשפטי של רשות ניירות ערך.

וסרמן, שיחליף את עו"ד שוני אלבק שפרש מתפקידו לפני כחודשיים, זכה במכרז פומבי שערכה הרשות.

וסרמן (37) הוא בעל תואר ראשון במשפטים ובכלכלה וכן בעל תואר שני בכלכלה ובמינהל עסקים מהאוניברסיטה העברית. בשנת 2001 החל לעבוד כעורך דין במחלקת תאגידים ברשות ניירות ערך. בתפקידו זה היה מעורב, בין השאר, בהכנת הדוח של ועדת חיימוביץ'-אשר, שבחנה את סוגיית הנפקתן של אג"ח מגובות בנכסים (איגוח); בהסדרת המעבר לכללי חשבונאות בינלאומיים (IFRS); ובהסדרת פעילותם של שומרי הסף בתאגידים הציבוריים.

בשנת 2005 פרש וסרמן מהרשות ועבר למשרד עורכי הדין רוזנברג, הכהן, גודארד ואפרת, המתמחה בין היתר בתחום שוק ההון. כמו כן, לימד קורס בנושא רגולציה של שוק ההון באוניברסיטת תל-אביב ובמכללה למינהל, ופרסם יחד עם עו"ד מוטי ימין את הספר "תאגידים וניירות ערך", העוסק ברגולציה החלה על תאגידים המציעים ניירות ערך לציבור, ומטפל בנושאים כגון הנפקות לציבור, התקשרויות עם בעלי עניין, דיווחים מיידיים, דוקטרינת הגילוי הנאות, שומרי סף, סמכויות רשות ניירות ערך ועוד.

יו"ר רשות ניירות ערך, פרופ' שמואל האוזר, בירך על המינוי. "אמיר וסרמן הוא איש מקצוע מעולה", אמר, "היכרותו הקרובה עם עולם הרגולציה, הניסיון הרב שצבר בשוק ההון, הן במסגרת עבודתו ברשות ניירות ערך והן במסגרת עבודתו במגזר הפרטי, זאת לצד הרקע האקדמי והמקצועי הרחב שלו - כל אלה מקנים לו ראייה רחבה ומגובשת של השוק וצרכיו. יש לו את כל הנתונים להצליח בתפקידו החדש, ואני בטוח שאכן כך יהיה".