טאו מבקשת מבן דב להכניס יד לכיס: "העבר לנו 15 מ' ש'"

החברה מתייחסת להתחייבות של בן דב להעניק לטאו מקורות מימון בהיקף 25 מיליון שקל - ממנה מימש רק כ-10 מיליון שקל במארס השנה ■ טאו מבקשת התשלום "לטובת צרכיה"

חברת טאו תשואות , בשליטתו של אילן בן דב, הודיעה היום (ג') לבורסה בת"א כי פנתה לבעל השליטה בה, בבקשה שיעמיד לה מקורות מימון נוספים בהיקף של 15 מיליון שקל - זאת, לצורך עמידת החברה בהתחייבויותיה ועל פי כתב התחייבות של בן דב לחברה.

המכתב של טאו - הנשלח על ידי עו"ד ברוריה לקנר, יו"ר וועדת הביקורת של דירקטוריון החברה - מגיעה בהמשך לתמיכה בהיקף של מעל 100 מיליון שקל, אשר העמיד בן דב לרשות החברה בשנתיים האחרונות באמצעות הזרמת הון במסגרת הנפקת זכויות שביצעה החברה, כמו גם הענקת אופציות מכר על מניות סאני והעמדת ביטחונות לתאגידים פיננסים.

בטאו מציינים התחייבות של בן דב כלפי החברה ב-31 למארס 2009, כי יעמיד לרשותה לתקופה של שנה, מקורות מימון בהיקף כולל של 25 מיליון שקל - התחייבות אותה מימש חלקית, כשהציע להעניק ערבות אישית בהיקף 10 מיליון שקל ב-3 באוגוסט 2009.

באותו היום, אושרה הצעתו של בן דב על ידי החברה, בד בבד עם הארכת תוקף התחייבותו להענקת סכום נוסף של עד 15 מיליון שקל, עד ל-31 לאוגוסט 2011 - אותו מעוניינת החברה לקבל מבן דב כעת.