עוד פורש מפסגות: סגנו של ורמוס - אלי בבלי

נמשכת נטישת הבכירים מפסגות: עזיבתו של בבלי אינה מפתיעה, מאחר שמנכ"לית קרן איפקס, זהבית כהן, לא מרגישה בנוח עם הקירבה למנכ"ל שעזב, ורמוס

נמשכת נטישת הבכירים מפסגות: אלי בבלי ששימש כסמנכ"ל, עוזב את תפקידו. כך נודע ל"גלובס". "הגענו לסיכום ברוח טובה. הודיתי לו על תרומתו בחברה", מסר היום רונן טוב, מנכ"ל פסגות.

עזיבתו של בבלי אינה כה מפתיעה. לצד מגמת נטישת בכירי פסגות מאז העברת הבעלות לידי קרן אייפקס, הוא נחשב מקורב למנכ"ל הקודם, רועי ורמוס - קירבה שיו"ר פסגות, מנכ"לית קרן אייפקס זהבית כהן, לא מרגישה איתה בנוח.

כמשנה של ורמוס היה בבלי מעורב בקשת רחבה של נושאים, וביניהם רכישות שביצע בית ההשקעות (קומפס וקופת הגמל גדיש שנרכשו ב-2007, וכן קופות הגמל של פריזמה שנרכשו ב-2009), הסדרי חוב מול חברות שפסגות החזיק באג"ח שלהן (בעיקר אפריקה ישראל וסקורפיו), הקמת מערך רגולציה ובקרה, ועוד. למרות מעורבותו הרחבה, בבלי פעל "מתחת לרדאר".

בבלי, 42, הגיע לפסגות עם מינויו של ורמוס למנכ"ל בתחילת 2007. הוא שימש קודם כמנכ"ל חבר הבורסה של פריזמה, ועוד לפני כן כסמנכ"ל תפעול וכספים של אילנות דיסקונט (שנרכשה על-ידי כלל ביטוח).

עזיבתו של בבלי מצטרפת כאמור לגל נטישות שעובר באחרונה על פסגות: לפני כשבוע הודיע מנכ"ל הקרנות, זיו שמש, על עזיבתו; ולפניו עזבו לימור גרובר, מנהלת מחלקת מחקר sell side, ומיכל רביב, מנהלת התקשורת השיווקית. כן נציין את עזיבתן של ורד דר, ששימשה במשך 7 שנים ככלכלנית והאסטרטגית הראשית של בית ההשקעות; וענת בניש, סמנכ"לית תפעול ומשאבי אנוש, שעבדה בפסגות כ-17 שנים.