תבוסה 8-2? אוהדי ארסנל יקבלו את הכסף בחזרה

הקהל שליווה את התותחנים למשחק המשפיל מול יונייטד באולד טראפורד, יקבל פיצוי מיוחד מהמועדון: כרטיסים בחינם למשחק חוץ אחר של הקבוצה בפרמיירליג במהלך העונה הקרובה

אחרי שעברו ביום ראשון השפלה באולד טראפורד, יקבלו אוהדי ארסנל שנסעו את כל הדרך למנצ'סטר רק כדי לראות את קבוצתם מובסת בתוצאה 8-2, פיצוי מיוחד: כרטיסים חינם למשחק חוץ אחר של המועדון בפרמיירליג בעונה הקרובה.

ארסנל הודיעה אתמול (ב') כי תפצה את 3,000 האוהדים שלה שערכו את המסע מלונדון למנצ'סטר (כ-650 קילומטר), ותרכוש עבורם כרטיסים למשחק חוץ עתידי של המועדון העונה. "אנחנו רוצים להודות לאוהדים שלנו על התמיכה האדירה שלהם, למרות התוצאה המאכזבת", נמסר מהקבוצה.

יחד עם זאת, ארסנל לא הציעה להחזיר לאוהדים את עלויות הנסיעה שלהם למנצ'סטר (כרטיסים לרכבת וכו'). יש לציין כי התבוסה ביום א' היתה הגדולה ביותר שספגה ארסנל מאז 1896.

ארסנל היא לא הקבוצה הראשונה שנוקטת בצעדים כאלו. לפני שנתיים פיצתה וויגאן את אוהדיה שנאלצו לראות את קבוצתם מפסידה 9-1 במשחק חוץ בטוטנהאם. גם המועדון הגרמני אנרג'י קוטבוס החזיר את הכסף ל-600 אוהדים שלו שנסעו לשאלקה וחזרו הביתה אחרי הפסד 4-0.