ערוץ הספורט ישדר את מכבי ת"א בליגה האדריאטית

ההסכם של האלופה הישראלית מול הערוץ כולל את כל 26 המשחקים בשלב הבתים בליגה האדריאטית ובנוסף את הפיינל-פור ■ לפי הערכות, מכבי ביקשה חצי מיליון דולר עבור הזכויות

חודשיים אחרי ההודעה הרשמית של מכבי תל-אביב על הצטרפות לליגה האדריאטית, נמצא גם גורם משדר למשחקים: ערוץ הספורט הודיע היום (ד') כי ישדר את עונת 2011/12 של הצהובים במפעל, החל ממשחק הפתיחה ב-1 באוקטובר שייערך בסלובניה מול קרקה נובו מסטו.

על-פי הערכות, מכבי תל-אביב ביקשה כחצי מיליון דולר בגין זכויות השידור. בסך-הכול כולל ההסכם עם ערוץ הספורט את כל 26 המשחקים בשלב הבתים באדריאטית, ובנוסף את הפיינל-פור.

‏למרות שמשחקי הליגה האדריאטית מתוכננים לשבת, כחלק מהרצון של ראשי הליגה לצרף את מכבי תל-אביב נקבע כי חלק מהמשחקים של האלופה הישראלית יוזזו מהלו"ז המקורי, על מנת לאפשר לה להתמודד עם הצפיפות ועם העובדה שתשחק העונה ב-3 מסגרות במקביל.

כך למשל, את 3 משחקי הפתיחה של העונה תקיים מכבי תל-אביב תוך 6 ימים, וערוץ הספורט ישדר את הקבוצה בשבת 1.10 (בסלובניה), ב-3.10 (שוב בסלובניה, הפעם נגד לאשקו) וב-6.10 (יום חמישי, משחק בית נגד ציבונה). גם בהמשך העונה הוזזו עבור מכבי תל-אביב 4 משחקים נוספים לאמצע השבוע.

‏ברמה העסקית, השילוב של ערוץ הספורט ומכבי תל-אביב הוא יותר מטבעי, לאור העובדה שאודי רקנאטי, המחזיק בשליש ממניות מכבי תל-אביב, הוא גם אחד מבעלי ערוץ הספורט.

‏ערוץ הספורט ימשיך לשדר גם את מכבי תל-אביב ביורוליג בספורט 5‏ HD‏ בימי חמישי, כאשר במקביל ממשיך להתנהל משא-ומתן עם ערוץ 10 על שידור הקבוצה ביורוליג בערוץ ברודקאסט לכלל הציבור.

מבחינת טלוויזיה, הסכם השידורים המשמעותי של מכבי תל-אביב הוא זה עם היורוליג, שבעונה האחרונה אחרי קיזוז של היורוליג היה אמור להבטיח לקבוצה 1.71 מיליון אירו.

מנכ"ל ערוץ הספורט, תומר תורג'מן, מסר: "ערוץ הספורט מלווה את מכבי תל-אביב שנים ארוכות. אנו גאים להמשיך ולהביא לחובבי הכדורסל שידורים איכותיים של הקבוצות המובילות בארץ ובעולם".