התוכנית המדוברת ביותר ברשת באוגוסט: "לה לה לנד"

מדד התוכניות המדוברות של "גלובס" ובאזילה: "מאסטר שף" היא תוכנית הבישול הכי מדוברת

התוכנית "חי בלה לה לנד" ממשיכה להסתמן בתור הקלף המנצח של yes, לאחר שגם בחודש אוגוסט נרשמה לגביה עלייה במספר הדיונים ברשת. בדיקת התהודה ברשת מוכיחה כי "מאסטר שף" של זכיינית ערוץ 2 קשת היא תוכנית הבישול המדוברת ביותר - כך עולה ממדד התוכניות המדוברות של "גלובס" ובאזילה.

לראשונה מזה 4 חודשים, ניתן היה למדוד את היקף השיח על תכניות הפריים-טיים המובילות ללא השפעה מצד "כוכב נולד" - מלכת הרשת הבלתי מעורערת, לפחות בכל הקשור לנפח השיח שהיא מצליחה לעורר ברשת.

מנתוני אוגוסט עולה כי התהודה שמייצרת "מאסטר שף" ברחבי הרשת מוכיחה כי היא לא רק תוכנית הבישול המצליחה ביותר בלוח המשדרים, כפי שהדבר משתקף בטבלת הרייטינג, אלא גם התוכנית שמצליחה לסחוט מהצופים את מספר התגובות ברב ביותר בתחום הבישול. וכך, "מאסטר שף", שהתייצבה במקום ה-6 במדד של חודש יולי, קפצה 4 מקומות והגיעה למקום ה-2 בממד של חודש אוגוסט.

"סברי מרנן" לא בטבלה

"ארץ נהדרת" של קשת, שקפצה לגיחה קצרצרה במהלך החודש האחרון, התמקמה במקום השלישי בטבלת התוכנית המדוברות, ביותר הודות "ספיישל המחאה" ששודרה בשבת שלאחר "עצרת ה-300 אלף". הליהוק של ליאת בר-לב בתור כוכבת הספיישל תרם לנפח השיחה ברשת על "רמזור", שנכנסה למקום ה-10.

תוכנית נוספת שמוכיחה כי לא תמיד קיימת הלימה בין הרייטינג לבין נפח השיחה ברשת עליה היא "סברי מרנן", שזוכה לרייטינג גבוה על המסך, אך הופיעה רק ב-600 שיחות ברשת במהלך אוגוסט.

שתי תוכניות שדווקא מצליחות לייצר יותר מ-1,000 שיחות ברשת כל אחת הן "יומני הערפד" המשודרת בהוט ו-"Glee" המשודרת ב-yes.

נתון מעניין נוסף הוא ש-3 תוכניות של ערוץ 10 - "ערב טוב עם גיא פינס", "הדור הבא" ו"לילה כלכלי" - נכנסו לטבלת 10 התוכניות המדוברות.

"לילה כלכלי" היא תוכנית האקטואליה היחידה שהתברגה לרשימה. זאת, בין היתר על רקע הסערה בעקבות הראיון שערך המגיש שרון גל עם דפני ליף ביום ראשון שעבר. בעניין זה, ראוי להבהיר כי גל זכה לביקורת מצד הגולשים על אופן הסיקור, אופן הצגת השאלות לליף וההתנשאות על המרואיינת - דבר שמעיד על כך שריבוי האזכורים אינו בהכרח מצביע על חוזקה של התכנית בעיני קהל הצופים או על אהדה כלפיה.

"מדד התוכניות המדוברות" שנעשה מדי חודש על-ידי Buzzilla עבור "גלובס", מבוסס על מדידת מספר השיחות שהתפרסמו על כל תוכנית במדיה החברתית - פורומים, טוקבקים, בלוגים, סטאטוסים וציוצי טוויטר.

התוכניות המדוברות ביותר ברשת באוגוסט
 התוכניות המדוברות ביותר ברשת באוגוסט