עיריית ת"א: נפנה את האוהלים ברוטשילד עד ראש השנה

מנשר שחילקה העירייה במאהל המחאה: העירייה תומכת המחאה החברתית "ואף סייעה לקיומה במהלך החודשים האחרונים, תוך הקצאת מקומות נרחבים בשדרות ובגנים ברחבי העיר"

המנשר שגרם לעימותים במאהל המחאה: עיריית תל אביב נערכת לניקוי שדרות רוטשילד ושאר המתחמים, שיפונו מאוהלי מחאת הדיור, וכן היא נערכת לשיקום האזור עד ערב ראש השנה. כך עולה ממנשר שחילקה עיריית ת"א במאהל המחאה, מה שגרם לעימותים של פעילי המאהל בשעות האחרונות.

‏במנשר כותבת העירייה כי היא תומכת במחאה החברתית "ואף סייעה לקיומה במהלך החודשים האחרונים, תוך הקצאת מקומות נרחבים בשדרות ובגנים ברחבי העיר. בתקופה זו העירייה תגברה את הניקיון ואת פינוי האשפה במאהלים השונים".

‏העירייה מוסיפה במנשר: "השבוע פורסם כי מובילי המחאה מקפלים את המאהלים לטובת המשך המחאה במסגרות ובדרכים אחרות, ואכן פונו מאהלים רבים וכן האוהלים המרכזיים בשדרות רוטשילד".

‏בהמשך נכתב: "במסגרת הכנת העיר לקראת החגים הקרבים, נערכת העירייה לניקוי השדרות והמרחב הציבורי ולשיקומם, במטרה לסיים את התהליך עד ערב ראש השנה תשע"ב".

‏במנשר מציעה העירייה סיוע לפעילים בכל שיידרש במסגרת פינוי האוהלים, כולל סיוע של מינהלת לב העיר וסיוע סוציאלי שיעמוד לרשות הפעילים. הפינוי ירוכך בהקמת מתחמי הידברות, ככתוב במנשר: "כמענה לצרכים ולבקשת מובילי המחאה, העירייה תאפשר ותסייע בהקמת ארבעה מחתמי הידברות בעבור מעגלי שיח, כמובן ללא הפרעה לתושבים המתגוררים בסמוך. במקומות אלה תציב העירייה הצללות ומחצלות ותתיר הצבת כסאות ומזרנים. המתחמים יוקמו בשדרות רוטשילד, בשדרות נורדאו ובשדרות בן גוריון".

‏רועי נוימן, מראשי המחאה, הגיב על חלוקת המנשרים באומרו כי "עיריית ת"א טוענת שראשי המחאה הודיעו על פירוק המאהלים, שזה שקרי ביותר - אנחנו אף פעם לא הודענו על כך ואנחנו מתנגדים בתוקף לכל ניסיון של פינוי של אנשים המנסים למחות ולהביע דעתם בצורה הדמוקרטית ביותר. במאהל היו עימותים עם חלוקת המנשר".