דלק נדל"ן מאשרת חשיפת "גלובס": לא נמכרת ל-CIM

הצדדים החליטו להאריך ב-30 יום את הדיונים ביניהם על מנת לבחון מתווים חדשים אפשריים לביצוע העסקה ■ עמדת תשובה: בכל מתווה שיוסכם - לא תתבצע הפחתה של קרן החוב למחזיקי האג"ח ■ האם קרן CIM תזרים בסופו של דבר לחברה חבילת מימון בהיקף 600 מ' ש'?

דלק נדל"ן שבשליטת יצחק תשובה מאשרת הבוקר (ב') את הפרסום הבלעדי אמש ב"גלובס", לפיו לא ניתן להמשיך את הדיונים לביצוע העסקה להעברת השליטה מתשובה לקרן CIM האמריקנית תחת התנאים הנוכחיים של מזכר ההבנות וכי יש לנסות ולבחון מתווים חדשים לביצוע העסקה.

בהתאם לאמור, דלק נדל"ן הגיעה להבנות עם קרן CIM על הארכת הדיונים ביניהן ב-30 יום נוספים על מנת לבחון מתווים חדשים אפשריים לביצוע העסקה.

כזכור, ביום 13 באוגוסט הודיעו הצדדים על חתימת מזכר ההבנות בין תשובה לבין קרן CIM על פיו בתמורה לחבילת מימון בגובה של 600 מיליון שקל, אשר יוזרמו לתוך החברה, יעביר תשובה את השליטה בחברת דלק נדל"ן לידי הקרן בתוספת התחייבות מצדו של תשובה לוותר לטובת הקרן על סכום כולל של 120 מיליון שקל (באגרות חוב ופיקדונות) שהחברה חייבת לו.

במהלך החודש האחרון קיימו נציגי הקרן בדיקת נאותות מקיפה לחברה ולנכסיה בסופה החליטה הקרן שלא להמשיך במתווה הנוכחי והצדדים החליטו לבחון מתווים חלופיים אחרים לביצוע העסקה, כאשר עמדת תשובה ממשיכה להיות שבכל מתווה שיוסכם עליו בין הצדדים לא תתבצע הפחתה של קרן החוב למחזיקי אגרות החוב.

מקורבים לצדדים למשא ומתן ציינו כי האווירה בשיחות ביניהם מאוד חיובית וכי קיימת נכונות מצד שני הצדדים להגיע למתווה אפשרי מוסכם לביצוע העסקה שיהיה מקובל על כל הנוגעים בדבר שכן שני הצדדים מעוניינים בעסקה.