טבע מממשת אופציה להשקעה נוספת בקיורטק ב-19 מיליון ד'

ההחלטה התקבלה לאחר פרסום התוצאות החיוביות מניסוי שלב II במוצר הדגל של קיורטק ■ טבע תחזיק ב-75% ממניות קיורטק אחרי השקעה זו

טבע מרחיבה את השקעתה בחברת קיורטק; הודיעה היום (ג') כי החליטה לממש את האופציה שברשותה להשקעה נוספת של 19 מיליון דולר בקיורטק, בנוסף החליטה טבע על מימון תוכנית המחקר והפיתוח של החברה עד ל-50 מליון דולר. ההחלטה התקבלה לאחר פרסום התוצאות החיוביות מניסוי שלב II בלימפומה של 011-CT, מוצר הדגל של קיורטק.

הניסוי שערכה החברה עמד ביעד הראשוני שלו והתוצאות הראו שיפור משמעותי בשרידות החולים (overall-survival) ובהפחתת קצב התדרדרות המחלה (progression-free-survival).

בהתאם לתנאי ההסכם בין טבע, קיורטק ובעלי המניות שלה, תחזיק טבע ב-75% ממניות קיורטק בעקבות השקעה זו. בנוסף, לטבע האופציה להגיע לבעלות מלאה של קיורטק.

ד"ר אהרון שוורץ, סמנכ"ל מיזמים ייחודיים בטבע אמר "אנחנו שמחים על ההזדמנות להמשיך לעבוד עם קיורטק על פיתוח 011- CT ומאמינים כי לתרופה פוטנציאל לעזור משמעותית לחולי סרטן רבים שאין להם היום אופציית טיפול אפקטיבית".

"השקעה זו היא חלק מההאסטרטגיה של טבע להרחיב את הפעילות הממותגת של טבע לתחומים יחודיים כמו אונקולוגיה".

קריוטק מתחילה ניסוי שלישי

על בסיס הידע שנצבר עד עתה והתוצאות המוצלחות בניסוי זה קיורטק מתכוונת להתחיל ניסויים שלב III עבור לימפומה. בנוסף, 011-CT נבחן כעת בניסוי שלבII בסרטן המעי הגס וניסוי שלבII נוסף עבור סרטן עור מסוג מלנומה מפושטת (metastatic melanoma) צפוי להתחיל בקרוב. קיורטק בוחנת את המוצר בניסויים קליניים גם בהתוויות נוספות.

עיקרי השינויים בהסכם של טבע וקיורטק
 עיקרי השינויים בהסכם של טבע וקיורטק