הליגה האירופית בערוץ 9: ישדר 10 משחקים של הישראליות משלב הבתים

הערוץ, שרכש את הזכויות מצ'רלטון, ישדר את משחקי מכבי חיפה, הפועל ת"א ומכבי ת"א; יעביר מדי מחזור שני משחקים ■ הבכורה ב-29.9: שאלקה - מכבי חיפה, מכבי ת"א - דינמו קייב

ערוץ 9 ממשיך להרחיב את שידורי הכדורגל שלו, הפעם עם שידורי הליגה האירופית. הערוץ ישדר עשרה משחקים של הקבוצות הישראליות משלב הבתים, אחרי שרכש את הזכויות מבעלת הזיכיון חברת צ'רלטון.

במסגרת ההסכם, יעביר הערוץ דובר הרוסית בכל מחזור שני משחקים של הישראליות שמשתתפות במפעל - מכבי חיפה, מכבי תל-אביב והפועל ת- אביב. השידור ילווה באולפן פתוח וצוות פרשנים.

המשחקים יועברו בימי חמישי (למעט המחזור האחרון שיתקיים ביום רביעי), משחק אחד בשעה 20:00, והשני מיד אחריו ב-22:05.

שידורי הבכורה יתקיימו ב-29 בחודש, אז ישדר הערוץ את המשחק מבית 7 בין שאלקה למכבי חיפה (20:00), ומיד אחריו יעביר את המשחק בבלומפילד מבית 5 בין מכבי תל-אביב לדינמו קייב.

ערוץ 9 בחר לשדר את כל 5 משחקיה של מכבי חיפה בשלב הבתים, מכבי תל-אביב תזכה ל-4 שידורים, והפועל תל-אביב לשידור אחד בלבד.

המשחק של הקבוצה הישראלית השלישית שתשחק באותו ערב, יועבר במקביל באחד מהערוצים של צ'רלטון.

שידור המשחקים בערוץ 9 יאפשר, כמובן, לחובבי הספורט לצפות במשחקים בערוץ חינמי.

כזכור, בשבוע שעבר שודרו שני משחקים של הישראליות (הפועל תל-אביב - רפיד בוקרשט, מכבי חיפה - לרנקה) בערוצים בתשלום של צ'רלטון, אחרי שאף ערוץ פתוח לא ניאות לרכוש את המשחקים. במהלך הצפייה יוכלו הצופים לבחור את שפת השידור המועדפת עליהם - רוסית או עברית. השידור בעברית יועבר על-ידי שדרי צ'רלטון.

כזכור, המשחק הראשון ששודר בערוץ 9 היה גמר גביע הליגה הספרדית בעונה שעברה בין ברצלונה וריאל מדריד. המשדר שבר את שיאי הצפייה והביא רייטינג של 10.5%.

מערוץ 9 נמסר: "מדובר במהלך משמעותי ורחב בו ממשיך הערוץ להשקיע בגיוון התכנים בכלל ושידוריו הקשורים לתוכן הספורטיבי בפרט, מתוך אמונה כי יש בסוג השידורים להביא אחוזי צפייה גבוהים כפי שראינו בעבר".

ליאוניד בלחמן, מנכ"ל ערוץ 9, מסר: "ערוץ 9 שואף כל העת להביא לקהל הצופים תכנים אטרקטיביים וייחודיים. המפעל האירופי הנוכחי, בו לוקחות חלק בפעם הראשונה 3 הקבוצות הבכירות בכדורגל הישראלי, מביא עימו צבעוניות רבה הן לקהל הרוסי והן לקהל דובר העברית".

המשחקים שישודרו בערוץ 9:

29.9: שאלקה-מכבי חיפה (20:00), מכבי תל-אביב - דינמו קייב (22:05)
20.10: מכבי חיפה - סטיאווה בוקרשט (20:00), הפועל תל-אביב - איינדהובן (22:05)
3.11: מכבי תל-אביב - סטוק סיטי (20:00), סטיאווה בוקרשט - מכבי חיפה (22:05)
1.12: לרנקה - מכבי חיפה (22:00), מכבי תל-אביב - בשיקטאש (22:05)
14.12: דינמו קייב - מכבי תל-אביב (20:00), מכבי חיפה - שאלקה (22:05)