חלק ניכר מפעילות חברת הביטוח הפניקס למכירת ביטוחי רכב הושבת אתמול מעשית למשך שעות ארוכות בעקבות מעבר החברה למערכת ממוחשבת משודרגת. כך נודע ל"גלובס". בעקבות הקושי בהפקת תעודות ביטוח חובה החברה מצאה עצמה במצב בעייתי כשאנשי מערכות המחשוב שלה עבדו קשות על תיקונה עד שהבוקר החברה שבה לפעול באופן סדיר בתחום הפקת ביטוחי הרכב חובה.
ככל הידוע, ייתכן שבעקבות העלאת הגרסה החדשה לאוויר אתמול, משאבי מערכת נרתמו לטובת המערכת החדשה וגם מערכות אחרות שמשמשות את החברה הואטו לזמן מה. את הקמת, הטמעת והעלאת המערכת החדשה-משודרגת הובילה חברה חיצונית.
נציין כי תחום ביטוחי הרכב חובה הינו מהגדולים והמרכזיים בענף הביטוח, וכך גם בקבוצת הפניקס - שהינה משחקניות הביטוח הכללי הגדולות בשוק. גורמים בשוק ציינו כי סוכני הביטוח שנדרשו למצוא לכך פיתרון מיידי - הרי ביטוח חובה לרכב הינו מוצר שרבים מחדשים מדי יום - פנו לפתרון בחברות אחרות. עם זאת, נדגיש, אין מדובר בתקלה משמעותית או בעלת השפעות נמשכות על החברה ששבה לפעול כרגיל.
מהפניקס נמסר בתגובה כי "כחלק משיפור השירות לסוכנים, הפניקס הודיעה לסוכניה לפני כחודש ימים על שידרוג מערכת ההפקה בביטוח אלמנטרי, אשר נערך ביום ה' האחרון. שידרוג המערכת בוצע בסיוע חברת קומטק ומטרתו לשפר את היכולות הטכנולוגיות של המערכת , להקל ולפשט את עבודת הסוכן במשרדו. השידרוג בוצע כמתוכנן ביום ה' בערב והסתיים ביום ו' בצהריים, וזאת על מנת שלא לפגוע בפעילות השוטפת הנערכת במהלך ימי השבוע. לאחר השלמת השידרוג, עם פתיחת המערכת לשימוש הסוכנים ביום א' בבוקר, התגלתה האטה מסויימת בפעילות המערכת. עקב ההאטה, בוצעו בדיקות מקצועיות ויסודיות ע"י אנשי המקצוע ובעקבותיהן בוצעו השיפורים והתיקונים הנדרשים במערכת. המערכת חזרה לפעילות מלאה ביום ב' בשעה 07:30 בבוקר ומשעה זו ואילך פועלות כל המערכות כסדרן. לצורך מתן שירות וסיוע לסוכניה, הפניקס פועלת בכל עת על מנת לשדרג את יכולותיה הטכנולוגיות ולהעמידן בשורה הראשונה של מערכות התפעול המובילות".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.