נערכים לפינוי: פקחי עיריית ת"א נתנו התראה ליושבי האוהלים

(עדכון) - עפ"י צו ביהמ"ש, עיריית ת"א תוכל לפנות את האוהלים החל מהיום ב-8:00, אך ככל הנראה הפינוי לא יתבצע כבר היום ■ לא מן הנמנע כי הפינוי יתבצע בנוכחות המשטרה

במאהלים בתל אביב נערכים הבוקר לפינוי: על פי צו בית המשפט, תוכל העירייה לפנות את האוהלים החל מהיום ב-8:00, אך ככל הנראה הפינוי לא יתבצע כבר היום, אלא עשוי להתארך.

המאהלים המועמדים לפינוי הם אלה שבשדרות רוטשילד, בן גוריון, נורדאו ולוינסקי בתל-אביב - אך הפינוי הראשוני יתבצע ברוטשילד ונורדאו. פקחי עיריית ת"א ביקרו היום במאהלים ותיזכרו את יושבי האוהלים כי העירייה כבר יכולה לפנותם ועליהם להיערך לזה. הפינוי עשוי להימשך כל השבוע.

נציין, כי העירייה הציעה ליושבי המאהלים להעביר את האוהלים למיקום חלופי בגן וולובסקי בסמוך לתחנת הרכבת בארלוזרוב, אולם אין כל ודאות שיוקמו במתחם אוהלים. לא מן הנמנע שהפינוי יתבצע בנוכחות משטרה מחשש לסרבנות מצד יושבי האוהלים, שכבר הכריזו אתמול במסיבת עיתונאים שקיימו ברוטשילד כי הם אינם מתכוונים לשתף פעולה.

מרבית מהדיירים במאהלים כאלה הם מחוסרי דיור, ובמסיבת עיתונאים שקיימו אמש נציגיהם עם ראשי המחאה הם אמרו ש"אין להם לאן ללכת" וכי הרשויות צריכות לסייע להם ולא לגרש אותם.

כבר לפני החג, רגע לפני הפינוי הציבה העירייה לצד המאהלים נקודות תמיכה של עובדי סוציאליים מטעם העירייה שמטרתם לטפל במצוקות של מחוסרי הדיור יושבי המאהלים.