בזכות הכדורגל: אפילו ערוץ 2 הסתכל על ערוץ 9 מלמטה

ערב השידורים של הערוץ הרוסי מהליגה האירופית ביום חמישי עשה את העבודה: 5.3% רייטינג למכבי חיפה-שאלקה, 6.6% למכבי ת"א-דינמו קייב, ואחוזי צפייה גבוהים משל ערוצים 2, 10 ו-1

שידורי הכדורגל ממשיכים להוכיח את עצמם עבור ערוץ 9. הערוץ הרוסי רשם ניצחון קטן במהלך ראש השנה, כאשר הצליח להיות הערוץ הנצפה ביותר בפריים-טיים במהלך ערב השידורים של יום חמישי, תוך שהוא משאיר מאחור מבחינת נתוני הצפייה את 3 ערוצי הברודקאסט הגדולים - ערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 1.

‏הערוץ שידר ביום חמישי האחרון שני משחקים מהליגה האירופית - בשעה 20:00 את המשחק בין שאלקה למכבי חיפה (1-3), ומיד לאחריו את המשחק בין מכבי תל-אביב לדינמו קייב (1-1).

המשחק הראשון הניב רייטינג ממוצע של 5.3% בקרב משקי-הבית היהודיים, בעוד שהמשחק השני כבר סידר לערוץ רייטינג של 6.6%. במהלך המשחק השני, בין השעות 22:00 ל-23:00, הפך ערוץ 9 לערוץ הנצפה ביותר באותו חלון זמן - ואף הגיע ל'פיק' צפייה של 7.8%, כאשר הוא משאיר מאחור גם את ערוץ 2.

‏‏זו לא הפעם הראשונה שערוץ 9 רושם ציון דרך בזכות אירועי ספורט: במאי האחרון רשם הערוץ את ממוצע הצפייה הגבוה בתולדותיו, עם שידור גמר הגביע הספרדי בכדורגל בין ברצלונה וריאל מדריד, שהביא רייטינג של 10.5%.

כזכור, ערוץ 9 רכש מבעלת הזיכיון, חברת צ'רלטון, 10 משחקים משלב הבתים של הליגה האירופית. בעוד כ-3 שבועות תהפוך רצועת יום חמישי לרצועת ספורט של ערוצי הברודקאסט, כאשר במקביל לשידור המשחקים בליגה האירופית בערוץ 9, יחל ערוץ 10 לשדר במקביל את משחקיה של מכבי תל-אביב בכדורסל ביורוליג.