במקום זהבית כהן: אהוד שפירא מונה לתפקיד יו"ר פסגות

זהבית כהן, על המינוי: "איש עתיר זכויות עם ניסיון רחב בניהול דירקטוריונים גדולים" ■ בנוסף מונה שפירא ליו"ר פסגות ניירות ערך ויו"ר פסגות קרנות נאמנות

ד"ר אהוד שפירא מונה היום (ב') ליו"ר קבוע של דירקטוריון בית ההשקעות פסגות, במקומה של זהבית כהן, מנכ"ל אייפקס ישראל. בנוסף מונה שפירא ליו"ר פסגות ניירות ערך ויו"ר פסגות קרנות נאמנות.

"שפירא הוא מהמנהלים המוערכים בשוק ההון הישראלי", התייחסה כהן למינוי. "איש עתיר זכויות עם ניסיון רחב בניהול דירקטוריונים גדולים. אני בטוחה שתחת הנהגתו יוביל את דירקטוריון פסגות את החברה לשגשוג ולצמיחה, תוך כניסה לתחומי פעילות חדשים והרחבת הקיימים".

"תפקיד הדירקטור בבנק לאומי הוא חשוב ומרתק, אבל האתגרים שעומדים בפני פסגות בשנים הקרובות יאפשרו להביא לידי ביטוי באופן יומיומי את הניסיון הרב שצברתי במשך יותר מ-30 שנה בתחומי הבנקאות והביטוח, לטובת שגשוגה של פסגות", התייחסה שפירא למינוי.

שפירא משמש כיום כדירקטור בבנק לאומי, לאחר ששימש כיו"ר הפניקס במשך כ-4 שנים. קודם לכן עבד שפירא בבנק לאומי במשך 35 שנים, ופרש משם לאחר ששימש כמשנה בכיר למנכ"ל וממלא מקומה.

ב-2006 פרש שפירא מלאומי ומונה ליו"ר פעיל בדירקטוריון הפניקס אחזקות, הפניקס ביטוח והפניקס השקעות, ובמקביל שימש כדירקטור במהדרים ובאקסלנס-נשואה. עם בחירתו כדירקטור בלאומי ביולי 2010, התפטר שפירא מכל תפקידיו בקבוצת הפניקס על פי הנחיית המפקח על הבנקים.