שת"פ ל-AnyClip עם אחד מאתרי הווידיאו המובילים בעולם

חברת הסטארט-אפ AnyClip של קרן JVP ממשיכה להרחיב את פעילותה: שת"פ אסטרטגי עם אתר Dailymotion הצרפתי ■ הגולשים יוכלו למצוא קטעי וידיאו לפי סוגי סצנות, ציטוטים, חפצים, מותגים וכו'

חברת הסטארט-אפ AnyClip של קרן JVP ממשיכה להרחיב את פעילותה באמצעות שיתופי פעולה חדשים: לאחר שבחודשים האחרונים חתמה על הסכמים עם שניים מאולפני הסרטים המובילים בהוליווד ויונדי ויוניברסל, הודיעה היום (ג') AnyClip על שיתוף פעולה אסטרטגי עם אתר Dailymotion הצרפתי, הנחשב לאחד מאתרי הווידיאו המובילים בעולם.

שיתוף הפעולה עם Dailymotion יאפשר לגולשי האתר למצוא קטעי וידיאו המתויגים לפי סוגי סצנות, ציטוטים, חפצים, מותגים וכו' מתוך מאגר הסרטים של AnyClip, הכולל אלפי כותרים של אולפני יוניברסל, אולפני ויונדי וסרטים של חברות הפצה עצמאיות כמו First Look ו-Virgil Films.

כך, למשל, גולש יכול לחפש אחר סצנה רומנטית או מותג כמו "קוקה קולה" ולקבל קטעי וידיאו מתוך סרטים, שעונים על ההגדרה. על-פי נתוני קומסקור, ב-Dailymotion גולשים מדי חודש כ-114 מיליון גולשים ייחודים.

גולשי Dailymotion יוכלו לנגן את הסרטונים השונים באמצעות הנגן של AnyClip, לשתף אותם ברשתות החברתיות, לערוך את הסרטון ואף לצפות בו באורך מלא בתשלום.

לדברי מנכ"ל AnyClip אורן נאומן, "שיתוף הפעולה מעניק לנו הזדמנות לשלב עשרות אלפי קטעים שתייגנו מתוך קטלוג הסרטים הרחב שלנו בתוך פלטפורמה המונה 1.2 מיליארד סרטונים נצפים מדי חודש ברחבי העולם, לצד הצגת התכנים שלנו ב-34 מדינות ו-16 שפות בזכות הפלטפורמה של Dailymotion. שלב זה הוא הראשון בשיתוף הפעולה שלנו עם Dailymotion, אשר יורחב בחודשים הקרובים ויאפשר לחובבי הבידור ליהנות מתכנים נוספים ברשת באופן ידידותי, איכותי וחוקי".

חברת AnyClip נוסדה ב-2007 על-ידי קרן JVP ו-GTI ומעסיקה היום כ-40 עובדים.