בקהאם השחקן העשיר באנגליה; המאמן: קאפלו; הבעלים: שייח' מנצור

כך עולה מדירוג 100 האנשים העשירים ביותר בכדורגל האנגלי של המגזין "פור-פור-טו" ■ בקהאם הגדיל בשנה החולפת את הונו האישי ב-35%; השם הבולט החדש ברשימה: ג'ון וו. הנרי

ג'ון וו. הנרי, הבעלים של ליברפול, הוא השם החדש שנכנס למיקום הגבוה ביותר בדירוג 100 האנשים העשירים ביותר בכדורגל האנגלי של המגזין "פור-פור-טו" לשנת 2011. האמריקני, עם הון מוערך ב-600 מיליון ליש"ט, מתייצב במקום ה-20 ברשימה.

את המקום הראשון תופס השייח' מנצור בין זאיד אל-נאיאן, הבעלים של מנצ'סטר סיטי מאבו-דאבי, עם הון בשווי 20 מיליארד ליש"ט. אלישר אוסמאנוב, האוליגרך האוזבקי-רוסי שמחזיק בקרוב ל-30% מארסנל, במקום השני עם 12.4 מיליארד ליש"ט.

איל הפלדה ההודי לאקשמי מיטאל, שמחזיק ב-33% מקווינס פארק ריינג'רס, במקום השלישי עם 11.8 מיליארד ליש"ט; רומן אברמוביץ' (צ'לסי) עם הון של 10.3 מיליארד ליש"ט רביעי; את החמיישיה הראשונה סוגרת משפחת ליבהרר, הבעלים של סאות'המפטון, שהונה שווה 3 מיליארד ליש"ט.

כדורגלנים

כצפוי, ממשיך דייויד בקהאם לשמור על מקומו בפסגת הכדורגלנים העשירים ביותר באנגליה, עם הון בשווי 135 מיליון ליש"ט, גידול של 35% לעומת הונו של הקשר בשנה שעברה. חלוץ מנצ'סטר יונייטד מייקל אואן מיד אחריו, עם 40 מיליון ליש"ט; שלושה שחקנים נוספים של אלופת אנגליה משלימים את החמיישיה הפותחת: ריו פרדיננד (36 מיליון ליש"ט), ראיין גיגס (30) ו-וויין רוני (30).

מאמנים

בגזרת המנג'רים, פאביו קאפלו, מאמן נבחרת אנגליה, מוליך את הרשימה עם 38 מיליון ליש"ט. אלכס פרגוסון, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, שני עם 27 מיליון ליש"ט. ארסן ונגר (ארסנל) שלישי עם 20 מיליון ליש"ט, ורוברטו מנצ'יני ממנצ'סטר סיטי רביעי עם 19 מיליון ליש"ט. סוון גוראן-אריקסון, לשעבר מאמן הנבחרת האנגלית וכיום בלסטר סיטי, מסתפק ב-15 מיליון ליש"ט במקום החמישי.

לדירוג המלא של "פור-פור-טו" (100 האנשים העשירים בכדורגל האנגלי)