מניית היום: מזנקת ב-7% בעקבות הסכם הפצה בארה"ב

ההסכם עם חברת Doubek הינו ההסכם השני בארה"ב עליו חתמה Spring Health השייכת לדי מדיקל

חברת די מדיקל , חברת מכשור רפואי העוסקת באמצעות חברות בנות במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים חדשניים לטיפול בסכרת ולהולכת תרופות, דיווחה היום כי חברה נכדה שלה חתמה על הסכם לא בלעדי עם חברת Doubek Medical Supply Incלהפצת סט האינפוזיה האוניברסלי ספרינג בארה"ב.

ההסכם עם חברת Doubek הינו ההסכם השני בארה"ב עליו חתמה Spring Health השייכת לדי מדיקל. די מדיקל מנוהלת על ידי אפרי ארגמן.

בעקבות ההודעה רושמת מניית החברה עלייה חדה במהלך המסחר בבורסה.

שוק משאבות האינסולין והחלקים המתכלים בארה"ב הינו שוק גדול וצומח. על פי איגוד הסכרת האמריקאי, בארה"ב חיים כ-26 מיליון חולי סכרת, המהווים כ-8.3% מהאוכלוסיה. מומחים מעריכים כי מתוכם כ-5.4% (כ-1.4 מיליון), חולים בסכרת מסוג 1 וכ-350 אלף משתמשים היום במשאבת אינסולין כטיפול למחלה.

דוח שפורסם לאחרונה על ידי המרכז לניהול ומניעת מחלות בארה"ב, מעריך כי 1 מתוך 3 אמריקאים יחלו בסכרת עד שנת 2050 במידה והמגמה הנוכחית תימשך. השוק המוערך לסטי אינפוזיה בלבד, עומד על כ-730 מיליון דולר בשנה בארה"ב.

זואי מאיירס, סמנכ"ל המסחור של די מדיקל ציינה "הרחבת רשת ההפצה שלנו בארה"ב באמצעות חבירה למובילי שוק כמו Doubek, תומכת במטרתנו לייצר הכנסות משמעותית ורווחיות גולמית בהקדם האפשרי. החברה עובדת בצמוד לשותפי ההפצה על מנת להבטיח כי סט האינפוזיה שלנו יזכה למודעות, קבלה ואימוץ משמעותיים".