פלרם תשקיע 10 מיליון דולר בהרחבת כושר הייצור

הנהלת החברה צופה גידול של 40-50 מיליון דולר במכירות בתוך 5-7 שנים

קבוצת פלרם , העוסקת בעיקר בייצור ושיווק של לוחות תרמופלסטיים קשיחים למגוון רחב של שימושים, בעיקר לתחום הבניה, החקלאות, התעשייה, הפרסום ו-DIY, מודיעה הבוקר כי דירקטוריון החברה אישר תכנית להרחבת כושר היצור למפעל החברה בקיבוץ רמת יוחנן, בהיקף של 10 מיליון דולר.

התוכנית מבוססת על הגדלת כושר הייצור בשנים הקרובות בישראל אשר תשרת את כלל השווקים בהם פועלת החברה ובעיקר את שווקי הודו-סין, רוסיה, דרא"פ, אוסטרליה ודרום אמריקה בהם צופה החברה גידול מואץ.

במסגרת התכנית מתוכנן הקמת מפעל ייצור חדש בסמוך למפעל הייצור שיוקם ע"י קיבוץ רמת יוחנן, בעל השליטה בחברה ובעל הזכויות במקרקעין בהם יוקם המפעל. הקמת המפעל באתר בישראל תאפשר הגדלת תפוקה של כ-13,000 טון מוצרים.

הקמת המפעל והשכרתו לחברה לתקופה ראשונית בת 10 שנים מוסדרים במסגרת הסכם שבין החברה לבין הקיבוץ אשר אושר על ידי ועדת הביקורת ודירקטוריון החברה ויובא לאישור האסיפה הכללית של פלרם.

בשלב ראשון, במהלך 4-5 השנים הקרובות מתכוננת החברה להשקיע כ-10 מליון דולר ברכישת קווים וציוד נלווה. כפועל יוצא מכך, הגידול הצפוי במחזור המכירות של החברה מוערך בכ-40-50 מליון דולר בתוך 5-7 שנים.

ארנון אשד, מנכ"ל פלרם מציין כי החברה מייחסת חשיבות רבה למהלך הגדלת כושר הייצור באתר החברה בישראל לאור כיווני התפתחות השווקים וצמיחתם הצפויה של השווקים המתפתחים בשנים הבאות. החברה תזמן אסיפה כללית לאישור העסקה.