קניון הזהב יעניק חסות למכבי ת"א כדורסל בסך 450 אלף שקל

יפרסם במשחקי הקבוצה ביורוליג ובליגה האדריאטית כחלק מאסטרטגיה להשקת המתחם החדש של הקניון ■ במסגרת ההשקה מחדש של הקניון יוגרלו 70 מכוניות סוזוקי אלטו

ערב משחק הבית הרשמי שיחנוך את עונת 2011/12, הערב (ה') נגד ציבונה זאגרב בליגה האדריאטית, מתווסף עוד ספונסר משמעותי לעונת המשחקים הקרובה. בימים אלה חתמה הקבוצה על הסכם חסות ושיתוף-פעולה עם קניון הזהב בראשון-לציון, שבבעלות קבוצת משה ויגאל גינדי וחברת מגדל.

ההסכם הוא חלק ממהלך אסטרטגי לחשיפת המתחם החדש של הקניון שנפתח בימים אלה ויהפוך את הקניון לגדול במדינה. במסגרת השקת הקניון החדש, יפרסם הקניון במשחקי מכבי תל-אביב בליגה האדריטית וביורוליג הגרלה של 70 מכוניות, שיוענקו במהלך השקת הקניון החדש. סכום החסות יעמוד על כ-450 אלף שקל.

לדברי משה גינדי, מבעלי קניון הזהב, "במסגרת ההסכם יהיה קניון הזהב אחד מ-4 המפרסמים המרכזיים בטלויזייה במשחקי הליגה האדריאטית, פרסום על הלדים במגרש ופרסום במשחקי היורוליג בקוביית הטלויזייה הגדולה של הגרלת 70 מכוניות סוזוקי אלטו שיוגרלו במסגרת ההשקה של הקניון החדש".

החסות תכלול פעילות קד"מ למען הקהילה בהם יטלו חלק גם שחקני הקבוצה.

יעקב לוסטיג, מנכ"ל קניון הזהב, מציין: "ההחלטה לחתום על הסכם שיתוף-הפעולה עם מכבי תל-אביב בכדורסל הינה חלק מהאסטרטגיה של קמפיין הפרסום של הקניון להפוך לקניון של המדינה, כמו שמכבי תל-אביב כדורסל הינה הקבוצה של המדינה".