ג'ים קריימר על אפל: "למרות הכל, עדיין ממליץ לקנות"

אפל, שמנייתה עלתה ב-13,000% מאז שהונפקה, זוכה מקריימר להמלצת "קנייה" חמה ■ "סטיב ג'ובס הלך, אבל הותיר אחריו את החברה הטובה ביותר על כדור הארץ"

בזמן שרבים מתאבלים על מותו של מנכ"ל אפל האגדי, סטיב ג'ובס, גורו ההשקעות ג'ים קריימר, טוען כי חייבים להכיר בעובדה כי גדולתו של ג'ובס - הינה כי הותיר אחריו חברה "שהיא עדיין הטובה ביותר על כדור הארץ". לדברי קריימר, המנחה את התוכנית Mad Money ב-CNBC, עדיין כדאי להיכנס ולרכוש את המניה.

"למרות שסטיב ג'ובס איננו יותר", דברי קריימר, "החברה שהוא בנה עדיין איתנו, ואני מאמין שהסיפור שלה עדיין לא תם, לא במחי יד לפחות". קריימר אף סבור כי יש להעלות את תחזיות ההכנסות והרווח עבור אפל: "הסוד הוא שאפל לא בנתה רק מערכת תפעולית, אלא מערכת כלכלית-עולמית שלמה".

קריימר משתמש במספרים כדי להוכיח את הטענה שלו: "מתחריה של אפל איבדו 311 מיליארד דולר משוויין מאז ההשקה של האייפוד לפני עשור, תקופה בה הושקו גם האייפון והאייפד. וזה רק כשמסתכלים על החברות הציבוריות שעדיין כאן - ולא על כל החברות שנהרסו, או השתלטו עליהן, או פשטו רגל".

אפל, שמנייתה עלתה ב-13,000% מאז שהונפקה ב-1980, זוכה מקריימר להמלצת "קנייה" חמה: "אם זה אפל נגד העולם - לעולם אין שום סיכוי", לדבריו.