כפי שנחשף ב"גלובס": דייגי מונה למנכ"ל קרנות פסגות

ירון דייגי שימש במהלך 6 השנים בהן נמצא בפסגות במגוון תפקידים

כפי שנחשף ב"גלובס" בתחילת השבוע, ירון דייגי מונה הערב למנכ"ל פסגות קרנות נאמנות. רונן טוב, מנכ"ל פסגות, הביא הערב (ג') את מינויו של דייגי לאישורו של דירקטוריון החברה בראשותו של ד"ר אהוד שפירא וזה אישר את המינוי.

ירון דייגי שימש במהלך 6 השנים בהן נמצא בפסגות במגוון תפקידים - החל את דרכו בפסגות כמנהל קשרי יועצים, המשיך כמנהל דסק מוסדיים ומנהל מוצר תעודות סל ובשלוש השנים האחרונות מנהל את מערך קשרי היועצים בהצלחה מרובה.

לדייגי תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת ת"א והוא מוסמך במנהל עסקים בהתמחות ממון וחשבונאות בהצטיינות מאוניברסיטת ת"א.

רונן טוב, מנכ"ל פסגות: "אני שמח על כך שנבחר מועמד שצמח בתוך החברה ומכיר אותה היטב. אני משוכנע שהשילוב של הכרות מעמיקה עם עולם קרנות הנאמנות ויועצי ההשקעות בבנקים, הניסיון הרב בשיווק וההשכלה הכלכלית והניהולית הרחבה יסייעו לירון להוביל את חברת קרנות הנאמנות לשיאים של חדשנות, יצירתיות ומובילות וזאת תוך שמירה על האופי המיוחד של החברה והעובדים בה".

בפני דייגי עומד אתגר גדול: פסגות איבד כ-6 מיליארד שקל מהקרנות המסורתיות שלו, גם בגלל סנטימנט שלילי שדבק בהן עקב פדיונות בקרנות הכספיות (בהן העלה פסגות את דמי הניהול) וגם על רקע המגמה השלילית בשווקים, ובמקביל הוא גייס כ-4 מיליארד שקל לקרנות המק"מ שאינן רווחיות. כתוצאה מכך, נפגעה הרווחיות בשיעורים המוערכים בכ-30%. לפני כשנה ניהל פסגות כ-33 מיליארד שקל, וכעת עומדים נכסיו על פחות מ-25 מיליארד שקל - התכווצות של 25%.