במריל לינץ' ממשיכים לתת אמון בטבע: "תזנק ב-33%"

בבית ההשקעות מעדכנים את מחיר היעד ל-52 דולר למניה וחוזים רווח למניה של 6.17 דולר בשנת 2012 ■ "למעשה, אנו חושבים כי שחרור נתוני ה-BG-12 הוא צעד טוב עבור טבע"

בבית ההשקעות בנק אוף אמריקה-מריל לינץ' ממשיכים להעריך בחיוב את מניות חברת טבע - ונשארים בהמלצת "קנייה" על המניה גם לאחר ההתפתחויות האחרונות. עוד מעדכנים היום (ד') מריל לינץ' את מחיר היעד של טבע ל-52 דולר למניה, אשר משקף פרמיה של 33% על מחירה בוול סטריט אמש. בבית ההשקעות חוזים לחברה רווח למניה של 6.17 דולר בשנת 2012, "בקנה אחד עם תחזיותיה של טבע עצמה".

מניית טבע, נזכיר, מרכזת היום עניין ברקע דיווחים כי התרופה של המתחרה ביוג'ן לטיפול אוראלי בטרשת נפוצה, ה-BG-12, גרמה לירידה של 44% עד 51% בהתקפים השנתיים לעומת כ-29% ירידה לתרופת הלקווינימוד של טבע לטיפול אוראלי בטרשת נפוצה.

בבנק אוף אמריקה-מריל לינץ' מבהירים כי מחיר היעד שלהם כבר מגלם את התוצאות החיוביות של המתחרה, מה שמראה על אמון רב במניה.

בבית ההשקעות אומרים כי "ערכה של טבע לדעתנו כבר משקף את התחזית הפסימית לקופקסון ביחס ל-BG-12 והאיומים הנוספים. למעשה, אנו חושבים כי שחרור נתוני ה-BG-12 הוא צעד טוב עבור טבע". בנוסף, בבית ההשקעות מציניים כי שילובה של חברת ספלון בטבע צפוי להוסיף לערכה, במידה וייעשה כראוי.