אלעד גרופ: "עזור לנו להיפתר מהקרקע בלאס וגאס"

אלעד גרופ פנתה בחודשים האחרונים מספר פעמים לבעלים של רשת בתי המלון Wynn Resorts על מנת שיקנה את הקרקע בלאס וגאס ■ "תעזור לנו להיפתר מהקרקע", אמרו באלעד

יום לאחר שנודע שחברת הנד"לן הפרטית של יצחק תשובה אלעד גרופ צפוייה לבצע מחיקה של 150 מיליון דולר בחלקה היחסי של החברה בפרוייקט הפלאזה בלאס וגאס, מתבררים היום פרטים נוספים לנסיונות של חברת אלעד גרופ להיפטר מחלקת הקרקע.

סטיב ווין, הבעלים של רשת בתי המלון והקזינו Wynn Resorts, חושף שהחברה פנתה אליו הרבה פעמים במהלך החודשים האחרונים על מנת שיקנה מהם את הקרקע, והוא סירב. ווין חשף את הדברים במהלך שיחת ועידה שהייתה בחודש אוקטובר שקיים לרגל הצגת הרווחים של רשת בתי המלון ברבעון השלישי השנה.

"הקרקע נמצאת בבעלות משותפת של שני טייקונים ישראלים, יצחק תשובה ונוחי דנקנר, והם חברים טובים שלי. הם קנו את הקרקע בזמנו במחיר שהינו הרבה מעל המחיר הריאלי של הקרקע, והם נמצאים כרגע במצב קשה", אר ווין בתשובה לשאלת אחד מהאנליסטים. "הם אפילו חייבים כסף על הקרקע הזאת.

ווין אמר שחברת אלעד גרופ פנתה אליו על בסיס חודשי שיקח את הקרקע וייבנה עליה משהו הקשור לרשת בתי המלון של ווין, הם אפילו אמרו לו שהשותפות של החברה בקרקע מוכנות למסור לו את הקרקע על מנת שייפתח אותה. "תעזור לנו להיפתר מזה" אמרו לו באלעד גרופ, על פי דבריו של ווין.