שערוריית סקס מלכותית: מלך שבדיה ערך מסיבות מין פרטיות

התקשורת בשבדיה מדווחת שהמלך קרל גוסטב ה-16 נהג לערוך מסיבות מין במועדון לילה מוכר, ואף ניסה למנוע מבעל המועדון לחשוף את קיום המסיבות על ידי הפעלת גורמים מהמאפיה

שערוריית סקס מלכותית מסעירה את שבדיה: התקשורת במדינה מדווחת שהמלך קרל גוסטב ה-16 נהג לערוך מסיבות מין פרטיות במועדון לילה מוכר, ואף ניסה למנוע מבעל המועדון לחשוף את קיום המסיבות על ידי הפעלת גורמים מהמאפיה.

על פי הדיווחים בעיתונות השבדית, חבר קרוב של המלך בשם אנדראס לטסטרום הציע לבעלים של המועדון "דמי שתיקה" בסך 150-300 אלף דולר כדי שלא ידליף את מה שהתרחש במועדון לתקשורת. בהקלטה שהגיעה לידי אחד העיתונים המקומיים, נשמע לטסטרום אומר לבעל המועדון שבית המלוכה מוכן לשלם סכומים גבוהים מאוד כדי שהמידע לא ידלוף החוצה.

אבל לא מדובר בשוחד בלבד. על פי הדיווח, לטסטרום יצר קשר עם אחד מראשי המאפיה בשבדיה כדי שיפעיל לחץ על בעל המועדון. בזכות האיומים מצדו של ראש המאפיה, קיווה שליחו של המלך למנוע פרסום צילומים מהמסיבות שנערכו במקום, או כל תיעוד אחר שיביך את המלך.

בשבדיה כבר מגדירים את הפרשה כ"חמורה ביותר בתולדות ההיסטוריה של בית המלוכה", ויש כבר הקוראים לחקור את המלך בן ה-65. אם השמועות יתבררו כנכונות, הוא צפוי לאבד את כס המלכות. בינתיים פורסמה הודעת גינוי מטעם המלך בה נטען כי "לא היה מודע למעשיו של חברו הטוב".