אריק שמידט הוביל השקעה של 11 מ' ד' ב-HealthTap

קרן ההשקעות של יו"ר גוגל, Innovation Endeavors, הובילה השקעה בחברה של היזם הישראלי רון גוטמן ■ HealthTap היא רשת חברתית בענייני בריאות ורפואה

קרן ההשקעות של יו"ר גוגל, אריק שמידט, Innovation Endeavors, הובילה השקעה של 11 מיליון דולר, בחברת Healthatap של היזם הישראלי רון גוטמן. הקרן של שמידט, שמנוהלת בידי הישראלי דרור ברמן, השקיעה בחברה לצד קרנות ההון סיכון האמריקניות מוהר דוידו ומייפילד.

לקבל תשובות מ-6,000 רופאים

HealthTap היא רשת חברתית בענייני בריאות ורפואה שהושקה לפני חודשיים. יש בה 6,000 רופאים ו-500 מוסדות רפואיים, והיא מאפשרת למשתמשים לשאול שאלות ולקבל מענה מרופאים מקצועיים.

Innovation Endeavors השקיעה בעוד חברות ישראליות, בהן Quixey, Gogobot EyeView, ו-any.do. HealthTap מבקשת לענות על הצורך במידע רפואי אמין. אמנם כיום אפשר למצוא מידע רב באינטרנט, אך אין למשתמשים דרך להעריך את אמינותו ומקצועיותו.

1.2 מיליארד אנשים מחפשים ברשת, מדי חודש, מידע שנוגע לתחומי הבריאות והרפואה, אך המידע האמין ביותר הוא זה שמגיע מרופאים בתחום, אמר גוטמן לאתר ונצ'רביט.

גוטמן הקים את מגזין "יין וגורמה", ובשנת 2009 מכר את החברה הקודמת שהקים, Wellsphere, תמורת כמה מיליוני דולרים להלת'סנטרל האמריקנית.