צפו: גלעד שליט מדבר בפומבי לראשונה מאז שחרורו

שליט שלח מסר מוקלט לכנס הפעילים שאירגנה המשפחה בשפיים ■ "בזמן שהייתי בשבי קיבלתי כל הזמן מידע על הפעילות שלכם למען שחרורי"

החייל הפדוי גלעד שליט הודה הערב לפעילים במטה לשחרורו במהלך כינוס שאירגנה המשפחה, שהתקיים הערב בשפיים. שליט לא הופיע מול הקהל אלה הקליט את המסר בביתו שבמצפה הילה, והקטע הוקרן במהלך האירוע. מדובר בהתבטאות פומבית ראשונה של גלעד מאז ששוחרר מהשבי

"ערב טוב לכולם אני שמח שבאתם לכאן הערב ושיש לי הזדמנות לדבר אליכם ולהודות לכם על מה שעשיתם בזמן שהייתי בשבי", פתח גלעד את דבריו. "בזמן שהייתי בשבי שמעתי רבות על ההתגיסות שלכם למען שחרורי, וכמובן גם לאחר חזרתי הביתה. אני בטוח שעוד אשמע רבות על המסע הארוך והמתיש שהתחלתם בשנת 2006".

"המשכתם בלי להתייאש מבלי לסגת, על אף הקשיים העליות והירידות, התקוות והאכזבות עד הסוף המיוחל באוקטובר", המשיך שליט בדבריו אל הנוכחים. "אני יודע ללא ספק שהמאבק הנחוש והמתמשך שלכם, כל אחד ככל יכולתו, ההתמדה והתמיכה במשפחתי לאורך הדרך הארוכה תרמו להחלטה להחזיר אותי הביתה".

בסיום דבריו הודה שליט עוד פעם לפעילים ואמר:"אני רוצה להודות לכם הערב על כל אלה מעומק ליבי ולומר לכם שאני אסיר תודה לכם ולכל אחד בנפרד ואמשיך להיות אסיר תודה לכם לכל אורך חיי"