רשת פתאל פותחת השבוע מלון עסקים חדש ברחובות

מדובר על מלון "לאונרדו בוטיק" שמיועד בעיקר לאנשי עסקים, וממוקם בקרבת פארק המדע ומכון וייצמן ■ המלון בן 5 קומות וכולל 116 חדרים, מהם 4 סוויטות.

רשת מלונות פתאל פותחת השבוע את מלון "לאונרדו בוטיק" הממוקם בלב פארק המדע רחובות בהשקעה של 20 מליון דולר. זהו המלון השני שמקימה הרשת תחת הקונספט הייחודי של "לאונרדו בוטיק", וזאת בעקבות הצלחתו של לאונרדו בוטיק רמת-החי"ל שהוקם לפני כשנתיים.

מלון העסקים ברחובות מרחיב את פורטפוליו המלונות העירוניים שמנהלת רשת פתאל במרכז הארץ לצד "לאונרדו בוטיק" ברמת-החי"ל, "הרודס" בטיילת בתל-אביב (בימים אלה נבנה מלון הרודס במרינה בהרצליה), לאונרדו בזל בתל-אביב, לאונרדו סיטי טאוור ברמת-גן ומלון לאונרדו סוויטס בבת-ים (מרקיור לשעבר).

המלון החדש ברחובות עוצב על-ידי ארי שאלתיאל ונועה קסטיאל, בשיתוף ליאורה עופר ומשה קסטיאל. בשל קרבתו לפארק המדע ומכון וייצמן, נבנה המלון מתוך מטרה לשרת את אנשי העסקיים המגיעים לעבוד עם חברות ההיי-טק והמדע הפועלות במקום, ולרוב נשארים לפרקי זמן ממושכים. בנוסף, ישרת המלון את תושבי רחובות, נס-ציונה וראשון-לציון, ויפעיל תכניות תיירותיות לתיירים המעוניינים ללון דווקא באזור השפלה, במקום במלונות המסורתיים של תל-אביב.

5 הקומות של המלון כוללות 116 חדרים, מהם 4 סוויטות. בכל חדר פינת עבודה הכוללת כסא מנהלים, מסך LCD, אינטרנט אלחוטי, מיני בר אלקטרוני, כספת המותאמת למחשב הנייד, וחדר אמבטיה מרווח ונוח. בנוסף קיימים במלון שני חדרי ישיבות מאובזרים, טרקלין עסקים הצופה אל נוף שפלת החוף והרי ירושלים וחדר כושר.

דוד פתאל מסר כי קונספט של מלון בוטיק הממוקם באזור עסקים הוכיח את עצמו בתל-אביב ולכן הוחלט להרחיבו גם לרחובות. "מכון וייצמן ופארק המדע ברחובות ונס ציונה - בפרט, מושכים אלפי אנשי עסקים מרחבי העולם", אמר פתאל. "ולכן אני מאמין בפוטנציאל של ענף התיירות העסקית שרק ילך ויגדל בשנים הקרובות". המלון יימכר במחירי השקה של החל מ- 580 שח ללילה לזוג כולל ארוחת בוקר.