כן פייט: החברה הבת דנאלי, משנה שמה ל-OphthaliX

חברת כן פייט ביופרמה העוסקת בפיתוח תרופות למחלות דלקתיות ומחלות כבד, הודיעה על החלפת השם של החברה הבת ■ בנוסף: חלה התקדמות בניסוי שהחברה מבצעת

חברת כן פייט ביופרמה העוסקת בפיתוח תרופות למחלות דלקתיות ומחלות כבד, הודיעה היום (ד') כי החברה הבת שלה Denali Concrete Management מחליפה את שמה ל-OphthaliX.

OphthaliX Inc היא חברה ציבורית שמניותיה נסחרות ב-Bulletin Board בארצות הברית ועוסקת בפיתוח תרופות למחלות העיניים ומתרכזת כעת בפיתוח CF101 למחלות סינדרום העין היבשה, גלאוקומה ואובאיטיס.

בתוך כך, החברה, שמוחזקת על ידי כן פייט בשיעור של 82% הודיעה היום כי במסגרת ניסויי שלב 3 בתרופה שהיא מפתחת כנגד תסמונת העין היבשה, היא החלה בקליטת חולים שיטופלו בתרופה.

כזכור, לפני מספר שבועות השלימה כן-פייט את המהלך של פיצול פעילותה בתחום העיניים לחברת דנאלי, הנחשבת לחברה ציבורית ונסחרת בוול סטריט. עם השלמת המהלך, עלה שוויה של דנאלי במסחר ב-423% והחברה נסחרת לפי שווי שוק של כ-70 מיליון דולר.

"אנו מרוצים מאוד מתחילת קליטת החולים לניסוי שלב 3 בסינדרום העין היבשה. המידע החיובי מניסוי שלב 2 הקודם שנערך ע"י החברה בצירוף הפרופיל הבטיחותי של תרופת ה-CF101 מצביעים על הפוטנציאל לתרופה חדשנית הניתנת כטבליה לסינדרום העין היבשה", כך אומרת פרופ' פנינה פישמן, מנכ"לית כן-פייט והמנכ"לית הזמנית של חברת OphthaliX.