סוני אריקסון מכרה 25 א' יחידות של הסמארטפון החדש

דגם ה-Arc של החברה, שיצא לשוק בחודש יולי, עזר לה להתמודד עם התחרות הקשה מצד אפל וסמסונג ■ לפי הערכות, ברס אלקטרה מכרה 25 אלף יחידות ממנו בארץ

שנתיים לא פשוטות עברו על יבואנית סוני אריקסון בישראל, ברס אלקטרה. המעבר של החברה העולמית לייצור סמארטפונים המבוססים על אנדרואיד, מערכת ההפעלה של גוגל, מנעה מהחברה במשך זמן רב למכור בארץ טלפונים מהסוג הזה, בשל עיכובים בגיור הממשק על-ידי סוני אריקסון.

דגם ה-Arc של החברה, שיצא לשוק בחודש יולי, עזר לה להתמודד עם התחרות הקשה מצד אפל וסמסונג. לפי הערכות, ברס אלקטרה מכרה 25 אלף יחידות ממנו בארץ. אולם למרות ההצלחה הסבירה של הארק, המכירות של ברס אלקטרה המשיכו לרדת.

לפי הערכות, החברה מכרה 200 אלף מכשירים בישראל השנה, לעומת יותר מ-300 אלף יחידות ב-2010. ברס אלקטרה השיקה שבעה דגמים, שבהם ממשיכו של הארק, דגם הארק אס, ודגם ה-Play, שכלל כפתורי משחק ייעודים עם מיתוג של קונסולת המשחקים של סוני, הפלייסטיישן.

"אנו שמחים כי הקהל הישראלי, בדומה לקהל בכל העולם, מצביע בידיים, והפך את דגם הארק והארק אס, לאחד מדגמי הסמארטפונים המצליחים והמבוקשים בישראל", אומר אלי מצביץ', מנהל הפעילות של ברס אלקטרה.

סוני אריקסון נמצאת לקראת השקה של שני דגמים חדשים בארץ. דגם ה-Live With Walkman, ינסה לעשות קאמבק למותג הווקמן, שסוני אריקסון סיפחה לעצמה לפני מספר שנים.

המכשיר הזה מציע מסך מגע קטן יחסית, בגודל של 3.2 אינץ', מערכת הפעלה אנדרואיד, ורמקולים שאמורים להיות חזקים. דגם אחר הוא ה-Neo V, מדובר במכשיר הכולל מסך מגע בגודל 3.7 אינץ', הפועל בטכנולוגייתMobile BRAVIA Engine וגם מאפשר חיבור של הטלפון לטלוויזיה באמצעות כבל HDMI.