מהלך ראשון למיזוג סלקום נטוויז'ן: יוקמו מוקדי עסקים ייעודיים

סלקום מדווחת על הקמת שני מוקדי עסקים ייעודיים על מנת לתת מענה משולב ללקוחות עסקיים קטנים ובינוניים

המהלך הראשון בעקבות המיזוג בין סלקום לנטוויז'ן מוביל למיזוג הפעילות במגזר העסקי. סלקום מדווחת היום (א') על הקמת שני מוקדי עסקים ייעודיים על מנת לתת מענה משולב ללקוחות עסקיים קטנים ובינוניים (סלקום עסקים וסלקום SMB).

שתי החברות פועלות במגזר העסקי בקרב לקוחות בשוק התקשורת הנייחת ומציעים שירותים דומים, כך שהיה צפוי שהמיזוג בין החברות יבוא לידי ביטוי בשלב ראשון במגזר העסקי, שבו כאמור מדובר בשירותים די דומים. הפעילות של נטוויז'ן במגזר הפרטי ממשיכה כרגיל לעת עתה.

לסלקום יש רשת עניפה של סיבים אופטיים שפרוסים בכל רחבי הארץ ומשמשים לטובת חיבורים של לקוחות עסקיים, ולטובת רשת התמסורת המחברת בין אתרי הסלולר. לנטוויז'ן אין רשת תמסורת, אבל יש לה לקוחות עסקיים רבים ברחבי הארץ שלהם היא מספקת שירותי תקשורת מגוונים, והיא סיפקה אותם על גבי רשתות בזק והוט וסלקום. כעת צפוי איחוד בין הפעילויות ולקוחות נטוויז'ן יקבלו שירותים על גבי התמסורת של סלקום, ולקוחות סלקום יקבלו שירותי ערך מוסף דרך פעילות נטוויז'ן - הכל תחת קורת גג אחת.

ניר שטרן, מנכ"ל סלקום אמר: "שני המוקדים הראשונים המוקמים בימים אלו מתמקדים בפלח שוק חשוב ומשמעותי הלקוחות העסקיים הקטנים והבינוניים. לאחר מיפוי ובחינת כלל הצרכים העסקיים של כל הלקוחות העסקיים של סלקום ו 013 נטויז'ן החלטנו, בשלב הראשון, על הקמת המוקדים היעודיים. בתקופה הקרובה כלל לקוחותינו העסקיים יחלו לקבל שירות תחת הקבוצה הממוזגת, בתהליך מדורג שנועד לשמר את רמת השירות ללקוח".