קצב לא מוותר: מבקש אורכה נוספת להגשת בקשה לדיון נוסף

זאת לאחר שהעליון כבר העניק לו אורכה בת למעלה מחודש להגשת הבקשה, וזו אמורה להסתיים ביום א' ■ במקביל צפוי עו"ד פלדמן לפרוש מצוות סנגוריו של קצב

נשיא המדינה לשעבר, משה קצב, המרצה 7 שנות מאסר בעקבות הרשעתו בשתי עבירות אונס ועבירות מין נוספות, מבקש מבית המשפט העליון אורכה נוספת, בת 60 יום, להגשת בקשה מנומקת לדיון נוסף בהרכב מורחב בפסק הדין בערעורו.

זאת, לאחר שבית המשפט העליון כבר העניק לו אורכה בת למעלה מחודש ימים להגשת הבקשה, וזו אמורה להסתיים ביום ראשון הקרוב.

במקביל, צפוי עו"ד אביגדור פלדמן לפרוש מצוות סנגוריו של קצב.

כך עולה מבקשת אורכה שנייה שעו"ד ציון אמיר צפוי להגיש בשמו של קצב לבית המשפט העליון. "לאור היקפו של פסק הדין ומהות השאלות המתעוררות בו", כתב אמיר, "כמו גם הצורך להכין בקשה מנומקת, מתבקש בית המשפט להורות על מתן אורכה נוספת בת 60 ימים".

אמיר ציין גם כי "נשקלת היערכות מחודשת בצוות ההגנה, עובדה המחייבת זמן נוסף להגשת הבקשה כאמור".

לפני כשבועיים אמר עו"ד פלדמן בכנס באוניברסיטת בר-אילן כי בניגוד להודעות קודמות, אין כוונה להגיש בסופו של דבר בקשה לדיון נוסף בפסק דינו של העליון. ואולם בעקבות פרסום הדברים הבהירה משפחת קצב, באמצעות אחיו של הנשיא לשעבר, ליאור קצב, כי דבריו של פלדמן אינם משקפים את עמדת המשפחה.

משמעות הודעתו של עו"ד אמיר לבית המשפט העליון היא שקצב איננו מוותר על המשך מאבקו המשפטי, אף שעל-פי כל ההערכות, הסיכוי שהעליון יסכים לקיים דיון בהרכב מורחב שואף לאפס.