מבוכה במשטרה: שוטר התעלל בעצורים עם שוקר חשמלי

המחלקה לחקירות שוטרים פשטה היום על מרחב איילון במשטרה ועצרה לחקירה שוטר החשוד בתקיפת עצורים ■ 5 שוטרים נוספים זומנו לחקירה

חשד להתעללות חמורה נגד עצורים: שוטר במרחב איילון שפועל בקרבת עצורים עוכב היום לחקירה בעקבות חשד חמור נגדו. המחלקה לחקירות שוטרים פשטה היום על המרחב, ועיכבה לחקירה את השוטר החשוד. בנוסף, זומנו חמישה שוטרים נוספים לחקירה.

כנגד השוטר עומד חשד לתקיפה הגורמת חבלה נגד עצורים שעמם בא במגע במסגרת עבודתו. על פי החשד, השוטר החשוד השתמש, בין היתר, בשוקר חשמלי במעצר שלא לצורך. במחלקה לחקירות שוטרים אישרו את הפרטים.

חשד: שוטר קיבל שוחד מיני מזונות

מדובר בסיפור השני שגורם מבוכה למשטרה ביממה האחרונה: הבוקר נודע כי חוקרי המחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים עצרו קצין משטרה, בדרגת פקד, בחשד כי נהג לבקר בבתי בושת וזכה לשוחד מיני - קבלת שירותי מין תוך ניצול תפקידו.

בתום חקירה סמויה שנמשכה מספר שבועות, התגלה כי הפקד נהג להגיע במספר הזדמנויות לבתי בושת באזור חדרה, כשהוא "זוכה" לשירותי מין מלאים אך לא משלם עבורם. על פי החשד, הקצין הבטיח לזונות כי בתמורה לשירותיהן, הוא ידאג שהמשטרה לא תפגע בהן או בעיסוקן. הנשים היו מגיעות כדרך קבע לדירות מסוימות ושם קיבלו את לוקוחותיהן. המשטרה ניסתה במשך זמן רב למגר את תופעת הזנות באזור המדובר, אך התפלאו כיצד הם אינם מצליחים לאסוף ראיות מפלילות על פעילות בתי הבושת.

מידע מודיעיני חשף חשד שהקצין נהג לבלות בבתי בושת והעביר לזונות מידע משטרתי פנימי ומסייע להן להימלט מהדירה או להתכונן מראש לפשיטות השוטרים. חוקרי מח"ש אספו עדויות מהזונות ומעדי ראייה שהבחינו בקצין מגיע למקום עד שאתמול בערב הוא נעצר ונלקח לחקירה. הקצין החשוד, משמש כקצין בוחני התנועה של מחוז חוף במשטרה, תחת פיקודו של תת-ניצב חגי דותן.