טאו: "התקדמות משמעותית" במו"מ מול בעלי אגרות החוב

אסיפות מחזיקי אגרות החוב (סדרה ב) ו-(סדרה ג') של טאו, אשר זומנו ליום ראשון הקרוב, ה- 15 בינואר, מבוטלות

אסיפות מחזיקי אגרות החוב (סדרה ב) ו-(סדרה ג') של טאו, אשר זומנו ליום ראשון הקרוב, ה- 15 בינואר, מבוטלות. כך דיווחה החברה הבוקר (ו') לבורסה.

זאת, לאחר שהנאמן לאגרות החוב מסדרה ב' והנאמן למחזיקי אגרות החוב מסדרה ג' של טאו תשואות, הנמצאת בשליטת אילן בן דבהשיגו "התקדמות משמעותית במו"מ אשר פרטיה ידווחו בהמשך".

נזכיר כי ‎‎בתחילת החודש העביר בן דב, מכתב ובו הביע את הסכמתו העקרונית למתווה הסדר החוב. ‏בן דב מסר באמצעות עו"ד יוסי אברהם, כי הוא "מסכים לתנאים המסחריים הכלולים בהסכם העקרונות". על פי מתווה ההסדר, ימחקו המחזיקים בסדרות האג"ח ב' וג' (לא כולל בן דב עצמו) חוב של כ-310 מיליון שקל, ויקבלו תחת זאת שתי סדרות אג"ח חדשות (אחת מהן להמרה) בהיקף של 248 מיליון שקל, שייפרעו עד 2019 .

בנוסף לאג"ח החדשות יקבלו המחזיקים בטאו תשלום במזומן של 30 מיליון שקל, 15% ממניות החברה, הנסחרת כיום בשווי של כ-15 מיליון שקל בלבד, וכן ביטחונות של 16.25% ממניות חברת סאני, שבאמצעותה שולט בן דב, בשרשור, בחברת הסלולר פרטנר.‏

בן דב, שלאחר השלמת המהלך יחזיק כ-80% ממניות טאו (לעומת כ-70% כיום), יעביר לאחרונה 21.5% ממניות סאני, וכן ישקיע בה 20 מיליון שקל במזומן במהלך 3 שנים - סכום שישמש את טאו לפירעון תשלומי הריבית למחזיקי האג"ח. בנוסף ימיר בן דב את כל אג"ח טאו שבידיו, בהיקף של 105 מיליון שקל ערך נקוב, למניות החברה, וכך ינהג גם בחוב החברה כלפיו בגובה של 10 מיליון שקל.

את המו"מ מטעם המחזיקים מלווים עו"ד אמיר ברטוב, ממשרד ליפא מאיר, ומשרד עו"ד קליר-בנימיני.