פרטנר זיכתה 60 אלף לקוחות שחויבו על שירותים שחסמו

פרטנר זיכתה עשרות אלפי לקוחות בסכום כולל של כ-800 אלף שקל, לאחר שחייבה אותם בטעות עקב תקלה טכנית שבעטיה שירותי סלולר נצרכו למרות שנחסמו

פרטנר זיכתה 59 אלף מלקוחותיה בסכום כולל של כ-800 אלף שקל, לאחר שחייבה אותם בטעות עקב תקלה טכנית שבעטיה שירותי סלולר נצרכו על-ידי המשתמשים למרות שהם חסמו אותם.

בהודעה שהוציא היום (א') משרד התקשורת, נמסר כי בעקבות פניית בודדת של לקוח אחד שהגיעה למשרד, העניין נבדק על-ידי אגף הפיקוח והאכיפה במשרד, ונמצא כי מדובר בתקלה טכנית בפרטנר שמאחוריה תופעה רחבה שהקיפה עשרות אלפי לקוחות. לדרישת המשרד ובעקבות חשיפת התקלה, פרטנר ביצעה פעילות מתקנת למניעת ואי-הישנות התקלה, וזיכתה כאמור את הלקוחות שחויבו בטעות.

מדובר בלקוחות שביקשו חסימה לגלישה באינטרנט. מכשירם אכן נחסם - אך בזמן התקלה התאפשר להם לגלוש בטעות, והם חויבו עבור הגלישה. במשרד התקשורת אומרים כי לא נרשמו עד כה בעיות מיוחדות ביישום תקנות שירותי התוכן שהתעדכנו לאחרונה, וקוראים לצרכנים להפנות תלונות במקרים של התנהלות בעייתית מצד החברות.

לדברי משרד התקשורת, הבעיה נבעה מאופן הגדרת שירות חסימה במערכות של פרטנר, בעקבותיו לא יושמה חסימת השירות במצבים חריגים ולפרקי זמן קצרים. חברת פרטנר עדכנה כי היא ממשיכה בבדיקות על מנת לוודא כי הבעיה נפתרה במלואה, לרבות טיפול ממצה בזיכוי הלקוחות. משרד התקשורת ביקש לציין את שיתוף-הפעולה המלא מצד פרטנר, והוא ימשיך לעקוב ולבחון יישום הלקחים וזיכוי הלקוחות.

מפרטנר נמסר בתגובה: "פרטנר, כהרגלה, משתפת פעולה עם משרד התקשורת. החברה מבקרת את מערכותיה באופן תדיר, באם מתגלה טעות כל שהיא החברה פועלת לפתרונה המהיר ומזכה את לקוחותיה בהתאם, אם נדרש".