הלמן אלדובי תנהל את קופות הגמל של עובדי הקו-אופ

קופות הגמל וקרנות ההשתלמות המפעליות של עובדי הקו-אופ הוקמו לפני למעלה מ-46 שנים, וכיום הן מנהלות נכסים בהיקף כולל של כ-350 מיליון שקל עבור כ-20,000 עמיתים

קבוצת הלמן-אלדובי זכתה במכרז לניהול קופת הגמל וקרנות ההשתלמות המפעליות של עובדי עובדי הקואופרציה הצרכנית אגודה שיתופית בע"מ (קו-אופ). על המכרז לניהול נכסי העובדים התמודדו 11 גופים.

בימים אלה הושלמה קליטת הקופות ע"י חברת הגמל והפנסיה של הלמן-אלדובי ומיזוגן לקופות הוותיקות של החברה המתופעלות בבנק יהב. קופות הגמל וקרנות ההשתלמות המפעליות של עובדי הקו-אופ הוקמו לפני למעלה מ-46 שנים, וכיום הן מנהלות נכסים בהיקף כולל של כ-350 מיליון שקל עבור כ-20,000 עמיתים.

בחודש פברואר האחרון החליטה הנהלת הקופה והקרן לצאת למכרז ולהעביר את ניהול הקופות לגוף מקצועי חיצוני. למכרז ניגשו 11 גופים מוסדיים ובתי השקעות, כאשר 4 מתוכם עלו לשלב הסופי. הדגש במכרז היה על איכות החברה המנהלת, רמת סיכון נמוכה בניהול הקופות ועל גובה דמי הניהול שיגבו מהעמיתים. יצויין כי קופות הגמל הסולידיות של הקבוצה (תלם-חריש), המנהלות כ-1.5 מיליארד שקל, סיימו את שנת 2011 עם תשואה חיובית של 2.79%.

על פי ההסכם, דמי הניהול אותם תגבה הלמן-אלדובי, יהיו מדורגים ויעמדו בשנה הראשונה על 0.4% בלבד.

עסקה זו מצטרפת ל-6 עסקאות נוספות שהשלימה קבוצת הלמן-אלדובי במהלך השנים האחרונות: רכישת קופות בנק יהב, קרן ההשתלמות של העיתונאים, קופות הגמל של אלומות בית השקעות (ספרינט), קופות תגמולים במושבים, קופת יניב, וקופת הגמל של בתי הקולנוע.