"נתניהו אמר ש'הארץ' ו'ניו-יורק טיימס' הם אויבי ישראל"

אתר JTA מפרסם דברים שאמר עורך ""ג'רוזלם פוסט" סטיב לינדה, לפיהם רה"מ אמר לו בשיחה פרטית כי האויבים העיקריים של ישראל עם עיתוני "הארץ" ו"ניו-יורק טיימס" ש"מנהלים קמפיין נגד ישראל בעולם" ■ בלשכת רה"מ מכחישים את הדברים

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי עיתון "הארץ" וה"ניו-יורק טיימס" הם מאויביה הגדולים הגדולים ביותר של מדינת ישראל - כך מדווח אתר JTA, בהתבסס על דברים שאמר עורך העיתון "ג'רוזלם פוסט", סטיב לינדה.

לפי הדיווח, לינדה אמר את הדברים במהלך כנס של ארגון ויצ"ו שנערך אתמול (ד') בתל-אביב. לדבריו, נתניהו אמר את הדברים בשיחה פרטית שנערכה "לפני שבועיים" במשרד ראש הממשלה בתל-אביב.

"הוא (נתניהו) אמר לי, 'אתה יודע, סטיב, יש לנו 2 אויבים עיקריים'", אמר לינדה והמשיך: "חשבתי שהוא הולך לדבר על איראן או חמאס; ואז הוא אמר, 'אלה ה'ניו-יורק טיימס' ו'הארץ'. הם מנהלים קמפיין נגד ישראל בכל העולם. עיתונאים קוראים אותם ומבססים את האג'נדה שלהם על-פי הסיפורים הללו'".

לינדה הוסיף כי הוא ושאר אנשים שהשתתפו במפגש עם ראש הממשלה שאלו האם הוא באמת סבור כי לעיתונים יש השפעה בעיצוב דעת הקהל, והוא ענה: "בהחלט".

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה כי "ראש הממשלה לא אמר את הדברים שיוחסו לו. ראש הממשלה נפגש הבוקר עם ועדת החוץ של הפרלמנט ההולנדי, ובפתח הישיבה הוא אמר: 'שמעתי שטוענים שאמרתי ש'הארץ' וה'ניו-יורק טיימס' הם האויבים של ישראל. זה לא נכון. איראן ושלוחותיה הן האויבים של ישראל'".