מתגלגלים עם גוגל

מהלך מעל 620 יחשב סימן חיובי והוכחת יכולת הקונים. מתחת ל-560 גוגל יכולה להתחיל להתגלגל במדרון

הירידה של גוגל ביום שישי לא נעמה לתיק קניון המניות (למרות שבסך הכל הוא עלה יותר מה-S&P500 בשישי, סגולות הפיזור, דו"ח טוב למיקרוסופט....) ובייחוד לאור העבודה שלפני כמה חודשים הכרזנו על 2012 כעל שנת הגוגל. אז כמובן שזה שאנחנו מכריזים משהו לא אמור לחולל שינויים עולמיים אבל בכל זאת, גוגל היתה ענף משמעותי בעץ הציפיות שלנו ל-2012.

זמן לחשיבה מחודשת? כעקרון, תמיד טוב לחשוב מחדש כל עוד הדבר לא גורם לטלטלת מסחר מיותרת. גוגל ירדה 8.38% ביום שישי, שלמנו את המחיר ועכשיו אין מה למהר. ביום שני לא אמורים להיות שינויים דרמטיים ובכל מקרה הם נתונים לאקראיות מצב הרוח שכן הדו"ח פורסם. אקראיות יכולה להיות בכיוון שלנו או בכיוון שלרעתנו אבל בתוחלת זהו משחק סכום אפס ולכן גם לא ניחס לה משמעות בדיעבד.

על הגרף ניתן להבחין בפריצה של ההתנגדות באזור ה-630, פריצה שאמורה הייתה להוביל למהלך עליה משמעותי ומשמח והיא נמחקה ביום שישי. עכשיו השאלה מי יצחק אחרון: הכוחות שהובילו לפריצה ואשר יוכיחו כי הם מתגברים על מהמורת הדו"ח או המוכרים שמכרו ביום שישי ויהפכו את המגמה של גוגל. סביר שהצחוק לא יגיע תוך יום יומיים. נחוצה תקופה של התלבטות לפני שהמניה תתפוס כיוון.

אני סבור שאין להתעלם מהכוחות שהובילו לפריצה. כך גם הירידה של גוגל ביום שישי לא העבירה אותה את נקודת המעבר למגמת ירידה. יש לה תמיכה משמעותית ב-560 ותמיכה ב-580 שעבדה ביום שישי.

מהלך של גוגל מעל 620 יחשב סימן חיובי והוכחת יכולת של הקונים. מתחת ל-560 היא יכולה להתחיל להתגלגל במדרון. תרחיש שאני לא נותן לו סבירות גבוהה.

ה-25 בשל ל-1,165

ואצלנו, ת"א- 25 המשיך בטיפוס איטי לעבר הממוצע הנע ל-200 יום שמחכה לו ב-1165. זהו מבחן משמעותי למגמה ארוכת הטווח. התמיכה החשובה היא ב-1,125-1,130. נראה שתל אביב 25 בשל לפגוש את 1,165.

זיו סגל, שותף-מייסד ואסטרטג השקעות ראשי בחברת Green Ocean.תאין לראות בטור המלצה לרכישה/מכירה של ניירות ערך ו/או תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם.