מהיום ב"האח הגדול": ניתן להדיח דיירים גם בסמארטפונים

לראשונה, צופים שמעוניינים להצביע לדיירים בבית "האח הגדול" יוכלו לעשות זאת גם באמצעות אפליקציה סלולרית ■ קשת מגבילה את מספר הפעמים שניתן להצביע

לראשונה בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול", הצופים שמעוניינים להצביע בעבור הדיירים שהיו רוצים להשאיר בבית - יוכלו לעשות זאת החל מהיום גם באמצעות האפליקציה של "האח הגדול" בסמארטפונים.

בתוכנית השבועית היום (א') בערוץ 2 יוכרזו שמות הדיירים שמועמדים להדחה מבית "האח הגדול", ולאחר מכן תיפתח ההצבעה באפליקציה ותימשך עד לתוכנית ביום שלישי.

האפליקציה לסמארטפונים הושקה בגירסה חדשה בתחילת העונה, וניתן להורידה חינם למכשירי אנדרואיד, אייפון, אייפוד טאץ' ואייפד. עד כה הורדה האפליקציה ליותר מ-300 אלף מכשירים.

על מנת להצביע באפליקציה, המשתמש יצטרך לרכוש חבילות הצבעה (4, 25 או 52 הצבעות), בהן ניתן לעשות שימוש הן באפליקציה והן באתר מאקו, בעלות שנמוכה מזו של הצבעה בודדת (1 שקל). לרגל ההשקה, קשת תעניק 10 הצבעות חינם באפליקציה.

כל הדרכים בהן ניתן להישאר מעודכנים ב"האח הגדול"

עם ההשקה של האפליקציה, ההצבעה לדיירים המועמדים להדחה תוגבל בכל האפיקים: אם עד כה ניתן להיה לשלוח כמות בלתי מוגבלת של SMS ולהצביע כמה שרוצים באתר מאקו, החל מהערב ניתן יהיה להצביע עד 20 פעמים ביממה לכל מתמודד - 10 הודעות SMS לכל מתמודד ביממה, ו-10 פעמים נוספות באפליקציה החדשה ובאתר מאקו (ביחד).

בקשת, שרושמת הכנסות יפות מההצבעות של "האח הגדול", הסבירו את ההגבלה בכך שעלה אפיק הצבעה חדש, ומסיבה טכנית ומשיקולים של ניטור מדויק ואמין של מספר ההצבעות, העדיפו לשים "תקרה" על מספרן.

באמצעות האפליקציה ניתן לצפות לאורך כל היממה במצלמות מרכזיות בבית "האח הגדול" - נכון לעכשיו חינם, וככל הנראה בהמשך זה יהיה בתשלום. בנוסף, באפליקציה ניתן לקבל את חדשות הבית ועדכונים שוטפים, מידע על הדיירים, תקצירי התכנית המלאה וכן הרשמה לשירות התראות על הנעשה בבית.