נושי דלק נדל"ן נגד תשובה: "הצעת התספורת מבישה"

ארגון א.נ.ת, אזרחים נגד תשובה, פרסם מודעת מחאה בעיתונים, תחת הכותרת: "אסור לתת הגז למי ששורף לנו את הכסף" ■ בראש הארגון עומד יצחק שטוייר, מחזיק אג"ח פרטי

עליית מדרגה במאבק של מחזיקי האג"ח של דלק נדל"ן: ארגון בשם א.נ.ת - אזרחים נגד תשובה, פרסם היום (א') מודעת מחאה בעיתונים, שכותרתה "אסור לתת את הגז למי ששורף לנו את הכסף".

במודעה מופיעה גם תמונה של קופסת גפרורים ועליה תמונתו של יצחק תשובה. מחזיקי האג"ח פונים אל בעל השליטה בחברת דלק נדל"ן ובקבוצת דלק, החולשת על תגליות הגז תמר ולוויתן בקריאה שיעמוד בכל ההתחייבויות שלו כלפיהם.

דלק נדל"ן חייבת למחזיקי האג"ח שלה, רובם משקיעים פרטיים, 2.1 מיליארד שקל. תשובה כבר הצהיר בעבר כי יהיה מוכן להזרים לחברה כסף במסגרת הסדר חוב, אולם עדיין לא ברור כמה. מחזיקי האג"ח, בכל מקרה, דורשים ממנו להזרים לא פחות ממיליארד שקל.

"יצחק תשובה היקר, יש לך כיסים עמוקים כדי להחזיר את מה שנתנו לך", כותבים מחזיקי האג"ח במודעה. "התספורת שאתה מבקש לעשות לכלל המשקיעים באג"ח שלך היא מהלך מביש ולא רציני. זכית, ויש לך כיסים עמוקים בחברות רבות ורווחיות ביותר מקידוחי הגז והנפט, תחנות דלק, חברה לביטוח, נדל"ן, מלונות, רכבים, חנויות נוחות, כימיקלים, תוספי מזון ועד התפלת מים. השב את הכסף שהשקענו בך, ותשיב גם את האמון שלנו, האזרחים הקטנים, בך ובחברות שלך".

מי שעומד בראש הארגון הוא מחזיק אג"ח פרטי בשם יצחק שטוייר. כפי הנראה, המודעה כבר הכתה גלים ולא ניתן היה להשיג היום את תגובתו של שטוייר מפאת עומס כלי התקשורת שבאו לראיינו. ככל הידוע, הקמפיין בעיתונות ובאינטרנט ממומן מכיסם הפרטי של חברי הארגון.