דלק נדל"ן: לא נדרש אישור ביתן אהרון למכירת הנכס במושב

החברה אשר בשליטתו של יצחק תשובה, מעדכנת הערב כי להבנתה לא נדרש אישור בכתב מחברי מושב בית אהרון, להשלמת העסקה למכירת המרכז המסחרי במושב

חברת דלק נדל"ן אשר בשליטתו של יצחק תשובה, מודיעה הערב (א') כי מכירת זכויותיה במרכז המסחרי "ביתן אהרון" מתקיימת כסדרה, זאת חרף התנגדות חברי מושב ביתן אהרון - המחזיקים ביתרת הזכויות במרכז המסחרי - שטוענים, כידוע, כי העסקה דורשת את הסכמתם, ולהם זכות זכות סירוב ראשונה לרכישת חלקה של דלק נדל"ן במרכז המסחרי.

דלק נדל"ן מדווחת היום כי מכרה את הזכויות על המרכז המסחרי - עסקה אשר בוצעה באמצעות החברה הבת דלק נדל"ן נכסים מניבים לבתו של תשובה, כרמית אלרואי - ללא קבלת אישור בכתב ממושב ביתן אהרון, וזאת כיוון ש"לדעת החברה התקיימו נסיבות ספציפיות בקשר עם הסדרת אישור המושב, שבעטיין לא נדרש אישור בכתב להשלמת העסקה".

במסגרת העסקה קיבלה דלק נדל"ן כ-38 מיליון שקל, מתוכם כ-20 מיליון שקל שימשו לפירעון חוב בנקאי למימון זכויותיה בנכס, ועוד כ-1.75 מיליון שקל הופקדו בקופת החברה. מהחברה עוד דווח כי "נכון למועד זה מתנהל בין הקונה לבין המושב משא ומתן להסדרת מערכת היחסים בין הצדדים לאור העברת הזכויות לקונה".

דלק נדל"ן נמצאת במגעים להסדר חוב עם מחזיקי האג"ח שלה (בהיקף 2.1 מיליארד שקל) שבמסגרתו נדרש בעל השליטה, תשובה, להזרים מאות מיליוני שקלים לחברה, בתמורה לפריסת חובות האג"ח.