ישי: "תביאו את לפיד לעיר דוד ותראו שהוא יצטרף לש"ס"

אלי ישי לא נשאר חייב ליאיר לפיד, אשר תקף אתמול את המפלגות החרדיות ואמר כי "ש"ס עם 11 מנדטים מסובבת את כל המדינה הזו על האצבע הקטנה" ■ ישי: "אם הוא יבוא לעיר דוד הוא יצטרף לש"ס ויחזיר עטרה ליושנה"

שר הפנים, אלי ישי, התייחס היום (ו') לדבריו של יאיר לפיד מאתמול לגבי משנתו הפוליטית לקראת התמודדותו לראשות הממשלה, ואמר כי כי אם יביאו את יאיר לפיד לעיר דוד "הוא יחזור בתשובה, יצטרף לש"ס ויחזיר עטרה ליושנה".

באירוע הפתיחה של כנס ראשי הערים של המועצה הציונית בישראל וההסתדרות הציונית העולמית המתקיים בימים אלו בירושלים, ישי לדבריו של יאיר לפיד ואמר לראשי הערים: "תביאו את יאיר לפיד לכאן לעיר דוד, ותראו שגם הוא יחזור בתשובה, יצטרף לש"ס ויחזיר עטרה ליושנה".

אתמול נשא דברים לפיד בכנס באילת, שם אמר כי המדינה "שייכת למעמד הביניים הישראל - לאלה שמשלמים מסים, שהולכים לצבא, שעושים מילואים, שמשלמים לקרן הפנסיה ושמחירי הדירות והרכב שהם קונים, הם מהיקרים בעולם המערבי. המדינה שייכת לציבור היצרני במדינת ישראל, שנותן הכי הרבה - ומקבל הכי מעט".

לפיד תקף את המערכת הפוליטית, בדגש על המפלגות החרדיות: "איזו מן תפיסת עולם זו? אני לא מוכן להרים ידיים, לא מוכן לוותר - לא ישתיקו אותנו, יפחידו אותנו, ולא יעצרו אותי", לדבריו. "ש"ס עם 11 מנדטים מסובבת את כל המדינה הזו על האצבע הקטנה", ירה לפיד. "יהדות התורה מנהלת את ועדת הכספים וקובעת סדר יום מבלי שאף אחד יוכל לעצור בעדה".

בנוסף ציין ישי את החשיבות של הביקור בעיר דוד וקרא לראשי הערים להביא את בני הנוער לסיור באתר חשוב זה: "ירושלים היא בירתה הנצחית של מדינת ישראל ומבטאת את השורשים העמוקים של עם ישראל בארצו".