צפו: שעון ריצה של מוטורולה נמכר בישראל במחיר כפול מבחו"ל

ה-Motoactv הוא שעון המשלב התקן GPS פנימי למדידת המרחק, מפת מסלול הריצה וקלוריות, וכן נגן מוזיקה עם זיכרון פנימי של 8 ג'יגה כולל נגן רדיו ■ בארה"ב השעון נמכר ב-1,200 שקל - חצי מהמחיר בישראל

קטגוריית שעוני הריצה שמודדים דופק, מוגבלת מאוד ביצרנים הפועלים בה. לצד גארמין, פולאר וסונטו, נכנסה היום (א') שחקנית חדשה לתחום זה - מוטורולה מוביליטי, הפעילה בעיקר בטלפונים וטאבלטים. שעון הדופק החדש שלה, Motoactv, בא להציע לצרכנים יכולות שעד היום הם היו יכולים לקבל אותם רק בסמארטפונים בזמן ריצה.

ה-Motoactv הוא שעון המשלב התקן GPS פנימי למדידת המרחק, מפת מסלול הריצה וקלוריות. המכשיר משמש גם כנגן מוזיקה עם זיכרון פנימי של 8 ג'יגה כולל נגן רדיו. מסך המגע מגיע בגודל של 1.6 אינץ', הוא עמיד לשריטות והתאורה בו מתכוונת אוטומטית לפי מיקום האימון (בחדר או בפארק). המוצר גם מוגן מפני זיעה או גשם. בנוסף, לשעון הזה יש אופציה להסתנכרן עם סמארטפון מבוסס אנדרואיד על-מנת שניתן יהיה לקבל חיווי על שיחות נכנסות והודעות SMS בעברית.

מכיוון שמדובר במוצר הכולל נגן מוזיקה ומערכת הפעלה חכמה, המכשיר יודע לנתח באילו שירים המתאמן מקבל מרץ ואז הוא יוצר פלייליסט של השירים האלו. הסוללה מחזיקה על-פי נתוני היצרן 20 שעות.

למדידת הדופק, מוטורולה מציעה רצועת דופק אותה לובשים על החזה. מלבד זה, מוטורולה הודיעה לפני מספר חודשים על אוזניות אלחוטיות מדגם SF700, שיודעות לעשות אותה פעולת מדידה מהאוזניים, אולם כרגע המוצר הזה לא נמכר.

השעון נמכר ע"י היבואן ח.י ב-2,400 שקל עם רצועת דופק וב-2,000 ללא הרצועה. השעון נמכר גם ברשת ספורט וורטהיימר ומכוני כושר של גו אקטיב. באתר מוטורולה הרשמי בארה"ב השעון נמכר ב-1,200 שקל (320 דולר), כולל רצועת הדופק - חצי מהמחיר בישראל!

לצפייה בסרטון באתר פליקס

לצפייה בסרטונים הכי נצפים באתר פליקס