סאני תובעת את גו מובייל בטענה כי העתיקה תוכנת תרגום

סאני, יבואנית מכשירי הסלולר של סמסונג בישראל, תובעת מיליון שקל מרשת החנויות גו מובייל בטענה להפרת זכויות יוצרים

סאני , נציגת סמסונג סלולריים בישראל, תובעת את רשת החנויות גו מובייל, העוסקת במכירת טלפונים בארץ, באמצעות משרד עורכי הדין יוסי אברהם ושות'.

סאני טוענת בכתב התביעה כי גו מובייל מעתיקה את תוכנת התרגום המופיעה בסמארטפונים של החברה, כאשר היא מתקינה את העברית על מכשירים מתוצרת סמסונג, שהחנות מוכרת. כל זאת, ללא אישור מטעם סאני ובהפרה של זכויות היוצרים שלה.

בסאני טוענים כי בשתי בדיקות שנעשו על-ידי משרד החקירות, נטען על-ידי מוכר בגו מובייל כי העברית מותקנת על-ידי חברת פרטנר, כאשר הלקוח משלם עבור השירות הזה 150 שקל. במהלך הבדיקה נמצא כי לא כך נעשה.

בסאני ממשיכים לטעון בכתב התביעה כי שתי החברות ניהלו מגעים, בהם הסכימה גו מובייל שלא להעתיק את תוכנת העברית שלא ברשות ולא לשווק טלפונים ללא עברית המורשית על-ידי סאני. לטענת החברה, גו מובייל הפרה את ההסכם אליו הגיעו.

מגו מובייל נמסר בתגובה: "תביעה זו הנה מפגן נאמן לדרך הביריונית בה נוהגת סאני תקשורת, במסגרת מאמציה לעשות כל שניתן על מנת למנוע את היבוא המקביל של מכשירים סלולריים לישראל, ועל-ידי כך לאנוס את הצרכן לרכוש ממנה את המכשירים במחירים גבוהים בהרבה.

"אנו נחושים להתמודד עם התביעה ולא להיכנע לניסיונותיה של סאני תקשורת להלך עלינו אימים, ובמסגרת הגנתנו יוכחו מעבר לכל ספק דרכיה הפסולות של סאני תקשורת, וכי בטענותיה אין כל ממש, דבר שיהווה בשורה לכלל ציבור הצרכנים בישראל".