ליגת העל: אוהדים יהפכו לשדרני רדיו

קבוצת "רדיו ישראל" תאפשר לאוהדים לעלות לשידור במסגרת התוכנית "שבת של כדורגל", ולתאר ממקום מושבם ביציע את ההתרחשויות במגרש

מיזם חדש של קבוצת תחנות "רדיו ישראל" יאפשר לאוהדי כדורגל במשחקי ליגת העל להפוך לשדרני רדיו ולדווח על אירועים בשידור חי. במסגרת המיזם יקבלו האוהדים בכניסה ליציעים אוזניות אלחוטיות בתחילת המשחק, באמצעותן יכלו להאזין לשידור החי של המשחק ברדיו, לעלות לשידור ולדווח למאזינים את שראו ממקום מושבם.

הפיילוט נוסה לאחרונה על-ידי מחלקת הספורט של "רדיו ישראל" במסגרת שידור התכנית "שבת של כדורגל". בניסוי קיבלו אוהדים אוזניות אלחוטיות בתחילת המשחק, באמצעותן יכלו להאזין לשידור החי של המשחק ברדיו, כשמדי פעם פונה השדר לאוהדים במהלך המשחק, מעלה אותם לשידור ומבקש מהם לתאר את ההתרחשויות במגרש כפי שהם רואים אותן ממקומם באצטדיון. לפי "רדיו ישראל", "הכנסת הטכנולוגיה החדשה למגרשי הכדורגל הופכת בעצם כל אוהד וצופה לשדרן ארצי בתוך שניות". ההשקה של המיזם תתבצע במהלך המשחק המרכזי של המחזור ה-27, ביום ראשון במשחק בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים.

קבוצת "רדיו ישראל" כוללת את רדיו תל אביב FM102, רדיו חיפה, רדיו דרום, רדיו גלי ישראל, ובנוסף תאפשר האזנה גם ברדיו ירושלים שאינו נמנה בקבוצה.