כמו לחמניות: 900 ישראלים הסתערו בסופ"ש על אולם המכירות של ב.מ.וו - ורכשו עשרות מכוניות

בשבוע שעבר יצאה ב.מ.וו באסטרטגיית שיווק חדשה הכוללת הוזלות של עד 235 אלף שקל ■ בסופ"ש, בזמן שאתם התלוננתם על מחירי חטיפי השוקולד של שטראוס-עלית, נדחקו 900 ישראלים באולם המכירות ורכשו מכוניות ב.מ.וו ומיני

אסטרטגיית השיווק החדשה של ב.מ.וו בישראל, במסגרתה הודיעה החברה בשבוע שעבר על הוזלות חדות במחירי המחירון הרשמיים, זוכה לתגובות ערות בשוק. ביום שישי האחרון, שבו הושקה רשמית סדרה 1 החדשה, פקדו את האולם המרכזי בתל אביב מעל 900 איש ונרשמו עשרות הזמנות לרכבי ב.מ.וו ומיני.

ההזמנות מתפרשות על פני כל קשת הדגמים בדגש על רכבי הבסיס החדשים שמשווקת החברה. האולם של החברה היה פתוח ביום שישי עד 14:30.

קמור הוזילה מחירי הב.מ.וו עד 235 אלף שקל

במקביל כבר נרשמה בשוק תגובה תחרותית ראשונה כאשר מרצדס חתכה משמעותית את מחירו של דגם ה-ML החדש והציבה אותו על מחיר פתיחה של 449 אלף שקל לדגם ה-ML250 עם מנוע טורבו דיזל בהספק 204 כ"ס.

מדובר במחיר נמוך בכ-43 אלף שקל ממחיר הבסיס הרשמי בו הושק הדגם בחודש שעבר וכמה עשרות אלפי שקלים מתחת למחיר דגם הבסיס של הב.מ.וו X5 שמחירו נחתך השבוע. המחיר הוא "לעסקאות מזומן בלבד", שאינן כוללות טרייד-אין.